Gå til innhold

Æsj----klarte ikke vente....

Anbefalte innlegg

Tok en test i dag tidlig....selvfølgelig negativ.

IKM julaften og brukte billigstrips....

Hadde gul geleaktig utflod i går kveld og i dag tidlig. Nå var det plutselig masse hvitt lotionaktig i stedenfor.

Blir litt forvirret kan du si!

HÅPER HÅPER HÅPER TR HOLDER SEG BORTE TIL HØSTEN 2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7536369-%C3%A6sj-klarte-ikke-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan godt hende testen viste feil da, sist jeg gikk gravid fikk ikke jeg positiv test før 3 dager etter ikm.

Jeg tok test igår, quick respons. Og den viste en kjempe kjempe svaaaak strek, så jeg våger ikke tro noe som helst. Jeg skal teste på nytt julaften. Om ikke tanta dukker opp da ;)

Masse LYKKE TIL!!!

Å nei. Men det er absolutt fortsatt håp!!!!! Du kan ha t4estet for tidlig, bare. Vi må teste sammen på julaften! Jeg har masse mensmurringer, så jeg er skeptisk. Jeg har faktisk også lotion. Hva nå enn det betyr. Krysser fingre for oss begge.

Ja tror ikke jeg gidder teste imorgen, blir bare frustrert.

Får heller vente til julaften og hvis ikke det har kommet noe tr da, skal jeg teste.

Vet ikke om jeg har tilgang på nett da, er hos mamma og pappa, men skal prøve å si ifra!

Jeg krysser alt jeg har, kjennes forøvrig ut som om eggstokkene har krysset seg og, hehe, skikkelige tak der innimellom....skumle greier!

;-)

Annonse

Tusen takk for oppmuntring!

Hadde bestemt meg nå for å vente til julaften, men mannen min vil at jeg skal teste imorgen i tilfelle.

Skal på gravlakslag og det er vel ikke optimalt hvis jeg har spire i magen....

God jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...