Gå til innhold

Ugh, nok en våkenatt...... : (

Anbefalte innlegg

_Litt_ sur og lei og grinete nå......

Når skal det bli min tur liksom???? Og hvorfor vil ikke denne babyen ut av magen, når både den og jeg vil få det så mye bedre????

Og hvorfor er det snart julaften, og hvorfor vet jeg ikke når ungen kommer???

: ( : ( : ( : ( : ( : ( : (

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7536102-ugh-nok-en-v%C3%A5kenatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var masse spørsmål på en gang det!!!!

det er din tur.........i mårra!

den liker seg inne i laken sin, og dessuten så mener den atden ikke kan feire sin første jul hvis det ikke er snø.

det er snart julaften fordi jeg vil føde ETTER jul, og jeg vil føde NÅ!

hmmm........... siste var vanskelig.........du vet ikke det fordi........babyen din er en ertekrok ;)

denne kan slå begge veier, enten, synes du dette var ett litt morsomt svar, eller så, synes du ikke!

håper det første, og at jeg klarte å lure ett lite smil frem her i nattemørket;)

klem fra trøtt i trynet

Det er jo alltid hyggelig med svar : )

Men er bare litt sur og grinete og lei av det her nå. Ferien til sambo har jo blitt borte i venting på babyen i stedet for kos og det å venne seg til å være en familie på tre. Og jeg er bare stor og feit og blir større for hver dag og aner ikke hvor mye lenger jeg må vente. Er ingenting som tyder på at noe som helst skal skje, men er vanskelig å slappe av med det.

Misunnelse er ingen fin følelse, men kjenner jeg blir litt muggen av å tenke på alle de som har fått babyene sine allerede. Æsj, dette er ikke noe hyggelig i det hele tatt.

Nå er det heldigvis bare 5 min til frokost-tv begynner. Så kan jeg finne på noe annet enn å sitte her og lese fødselshistorier!

Takk for at du er slik en blid morgenfugl "åsså jeg da" : )

*smiler*

etter masse om og men har jeg endelig fått huset juleklart:)

så når man står opp og plugger i juletreet blir man i bedre humør med en gang:)

skjønner godt at du er sliten og lei jeg! bare vent til neste uke, da skal du se hvor morsom jeg er ;) vi skal avgårde til svigers i kveld og være over helgen, men så skal vi tilbake og.....tja.......sitte her å vente??

må nok innrømme at det hadde nok vært en kosligere romjul hvis vi hadde vært tre! men men. i år er ståa slik at jeg og sambo blir sittende her hele romjula, familien hans blir sittende 17 mil unna og min familie 50 mil unna....... eneste trøsten er at venninna mi fikk baby 31 nov, så jeg kan snike meg ned og smuglåne litt:)

huff, nei, skal til legen halv ni, så må vel snart kle på meg og komme meg ut døra.............

håper dagen din blir bedre da hermelina........ sender deg iallefall alt jeg finner av fødetegn, vondter, modning og det hele :)

stor klem :)

morgen:)

Ståda er ikke stort bedre her i gården. De 2 siste nettene har jeg knapt hatt blund på øyet. Tror jeg ligger å kjenner etter og håper hele tiden + at sambo snorker/grynter og hopper og spretter for hvert grynt, så da er det vanskelig å sove gitt...

Hadde liksom utsatt fristen litt fra onsdag til i dag, i håp om å da klare å komme hjem til jul, men kjenner ikke noen ting ennå...

MEn det hadde altså gjort seg med en god natts søvn, for det kjenner jeg trengs!!

Vart ikke mye til svar, bare klaging tilbake :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...