Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 trenger en baby på snart 7 mnd? Da han var 5 mns gammel måtte jeg begynne med grøt fordi jeg ikke hadde nok pupp lengre, så flasken ikke lenge etter det. Da han var 6 mnd begynte han å få MME fordi jeg ikke hadde tilstrekkelig. Det triste nå er jo at han foretrekker flaska fremfor pupp, drikker bare MM om morningen. Da tar jeg han opp i senga mi for mårra-kos Er trist, men føler ikke jeg kunne gjort noe for å amme lengre. Kan ikke la barnet sulte heller... Men hvertfall, hvor mye skal de ha pr døgn i 6-7mnd? Han spiser 2 fulle porsjoner grøt + mellommåltider. Middag vil han ikke ha helt enda. Mange ml er vanlig?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 hs sa til meg at de skal ha 4-6dl melk pr dag. Nå ammer jeg litt ved siden av, og da påstod hun at det jeg ammet var nok, men det kan umulig være så mye mm jeg gir hvert døgn, så han får litt ekstra på flaske
Hoppetussa Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 De skal ha 1/7 av vekta si i inntak av mm, men vet ikke helt hvordan du skal beregne det når han får grøt. Synd at du ikke fikk til å amme mer, i hvert fall når du syntes det var så kos. Du kan jo pumpe deg hvis du føler at det er verdt bryet da, men nå er jo gutten din såpass stor.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Ok, da tror jeg igrunn han får nok. Drikker 4-5 flasker med 100-150ml mme daglig + grøten og pupp om morningen. Ja det er trist, har prøvd å pumpe meg, men det vil bare ikke komme ut. Virker som melka forsvinner gitt. Kan pumpe til jeg ser mannen med ljåen og likevel bare sitte med 10ml når jeg er ferdig Jeg som hadde planen klar om å amme til han var minst 1 år. huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå