Gå til innhold

Endelig permisjon + jeg er fødeklar:)

Bellen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig hatt min siste jobbedag!

Helt utrolig å tenke på at jeg ikke skal på jobb igjen for om ca ett år:)

I tillegg er jeg nå å regne som fødeklar, med bare tre uker igjen til termin. Skulle lillegutt finne på å komme nå vil han ikke bli regnet som prematur, men jeg håper jo han blir inne i magen til hvertfall etter 4. januar:)

Juhu, god jul!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk deg det, 3 små uker igjen. Synes ikke det er lenge siden jeg jøsset meg over at du hadde 12 uker igjen. Tida flyr :-)

Kos deg masse masse med permisjonen, og knip igjen såpass at du får vært med på treffet vårt hehe ;-) Men vi treffes jo etter at våre nye små mennesker har kommet også håper jeg.

God jul til deg og lillemann! :-)

Skrevet

gratulerer!!

Kos deg masse! Nå er det ikke lenge igjen til du har prinsen din i armene :-)

Skal se han kommer 4 januar hehe....siden du må knipe igjen til etter den datoen :-)

Gleder meg til oppdateringer fra livet i permisjon.

Goooood Jul

Skrevet

Tenk så deilig det skal bli når prince charming kommer til verden!

- Gratulerer med 3 uker igjen!

Gleder meg til å se deg 4. januar! for jeg er sikker på at du kommer! ;o)

Ønsker deg og dine en riktig god jul. Og gi prinsen en liten dult i siden fra min prins da! (Svigerfar kaller ham for arveprinsen.. ) - Han sier han gleder seg til å leke med gutten din neste år.. Han kommer jo til å bli nedrent av jenter ellers... Hi hi hi.

Juleklemmer fra

Skrevet

Lykke til med permisjon og fødsel! Det blir spennende å høre fra deg på nyåret. Du er jo første man ut av oss i 30+ gruppen, så vi får høre og lære av dine erfaringer.

Ønsker deg en god jul og et godt nyttår, med baby!

Håper vi sees 4. januar.

Skrevet

Hiver meg på denne og håper du kommer på treffet i januar. Jeg har elleve uker igjen til permisjonen starter og bare det tror jeg kommer til å gå fort. Håper formen din fremdeles er bra og at du har kost deg i jula. I magen min er det masse sparking og liv om dagen. Koser meg masse med det og synes det er så deilig.

Tenk så gøy dere når vi kommer til sommeren neste år og alle sammen har en liten en. Håper at vi treffes like ofte da og at det blir super koselig som det er nå.. Snufs, ja jeg er litt sentimental om dagen, he he...Men det vet dere vel alt om...

Skrevet

Ja, gratulerer! Og godt nytt år! Hvordan går det med deg/dere? Håper du har kost deg i jula! Og at lillen venter litt med å komme, i hvert fall til januar, og aller helst til etter treffen.... for han er vel ikke kommet enda?!

Selv har jeg bare 30 dager igjen, og kan fortsatt liksom ikke tru at det virkelig skal komme ut en baby etter hvert...

Skrevet

Hei Ikke sååå langt igjen...:)

Jeg har kost meg stort i jula. Det har vært stille og rolig, med masse god mat, just the way I like it! Var redd jeg spiste på meg ekstra med kynnere i går da pinnekjøttet gikk ned på høykant, men det ga seg utover kvelden:)

Whow, bare 30 dager igjen. Da er det rett rundt hjørnet for deg også da:) Jeg har 11 dager igjen, men blir ikke veldig forundret hvis jeg går over terminen. Så lenge han har det bra der inne er det helt i orden for meg, jeg er liksom ikke helt ferdig med å være gravid enda.

Håpe vi sees på treffet til torsdag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...