Gå til innhold

Hei tosofo y el chiquitin!

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt så mye tid til å være her inne i det siste. Er så spent på hvordan det gikk på Spa1100. Jeg fikk aldri tatt den muntlige delen så jeg trakk meg, men har tatt POR 0101, POR 1101 og POR 1102 i høst. Skal ta SPA 1101 og Spa 1102 i vår. Kult om du og blir med på det!!!! Håper alt går bra med deg og den inne i magen. Er i aug klubben jeg nå. Gleder megmasse. Snakkes!!!!!!!!!!!!!! =)

Felicia (FELIXhvisdetblirgutt før)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7535640-hei-tosofo-y-el-chiquitin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Eg skal ta spansk A (Det er vel 1101 er det ikkje?) - så kanskje vi treffast?! *hoho*

SPA1100 gjekk heilt greitt, ikkje heilt i toppform på eksamen så resultatet blei deretter. Men føler at det har vore ein prestasjon i seg sjølv å fullføre etter å ha vore så dårleg. Og det trekk ikkje ned snittet mitt forsåvidt, så det er greitt :)

Håper du begynner å føle deg bedre etter som tiden går=). Stemmer at 1101 er A...! Etter ca 6 uker går det over i B (1102). De fleste pleier å ta begge men man må ikke. Jeg fikk gruppe 2 men ønsket egentlig gruppe 1. Hadde passet så godt med 1100. Skal ta 1300 og jeg! Det er et ganske avslappende emne. Snål foreleser men ok. Lykke til videre. Kommer innom og titter senere!!!! =) Natti

Felicia

• 2 uker senere...

Hei!

Eg er også i gruppe 2 på 1101 :) Så då sjåast vi 17. januar *hihi*

Skal ta 1102 til hausten, tenkte det var deilig å få "fri" frå eitt så tettpakka fag når eg går høggravid. Har valgt to andre engelskfag med berre ein time i veka og der det eine faget har heimeeksamen - tenkte litt praktisk.

Godt nytt år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...