Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg får opp at det er viktig du arbeider mot en løsning. I følge kortet har dere en matriell overflod. Nå vet jeg ikke hva som ligger til grunnen for problemene dere, men slik jeg får det opp kan det være de matrielle godene eller når det gjelder økonomi. Problemet er at dere handler ut i fra egne interesser og ikke tar hensyn til hverandre. Dette skaper konflikter. Jeg får opp en morssikkelse det kan indikere at du bruker mye av din tid på å være mor, eller at du snart kommer til å bli det, og det opptar mye av tiden din. Du har gode venner som støtter deg. Denne støtten er viktig å ta imot. Jeg får også opp at du vil ha medgang i det du foretar deg og det vil gjøre deg lykkelig. Slik jeg vil tolke det så vil forholdet bli bedre så lenge dere jobber med det, men det vil ta tid. Du lever et hektisk og aktivt liv, dette burde du gi litt slipp på. Du bør ta det litt med ro. Slik jeg får det opp bør dere ta dere tid for dere selv . Det virker som om du bare har lyst til å flukte fra kjærligheten, og du holder ting for deg selv. Kortet forteller meg at du bør snakke om det du føler ikke hal ut tiden. Jeg får opp sverddronningen, slik jeg tolker det bør du handle som hun ville ha gjort. Det vil si at du bør innse sannheten selv om den er ubehagelig og at du bør legge alle fakta på bordet. Du legger mye vekt på ærlighet og sannhet. Det er viktig at du ikke gir etter. Du må stå på ditt. Noen kamper er verdt å kjmpe, mens andre bør du ligge. Det er opp til deg hva anser som viktig for deg. Men velger du å kjempe så ligger det store muligheter for å seire. Jeg fikk opp fem staver på det endelige utfallet. Det vil si at du vil oppleve krangling og mas. Da er det viktig å være tolmodig, og ikke ta forhastede besluttninger. Kortet indikerer ikke store blokkeringer, men ting som er små og irriterende. Så slik jeg tolker det vil det oppstå krangling selv om dere holder sammen. Men det er opp til deg om du er villig til å kjmpe for det. De vil ikke være større enn at dere vil komme over det. Men et viktig element dere bør finne en løsning på er at dere jobber på tvers av hverandre. Husk at man selv må bidra aktivt for å oppleve resultater, og du må også gi litt av deg selv. Altså for å oppsummere kort, så ser jeg et forhold på dere ut i fremtiden slik ting er idag, men det vil alikvel oppstå konflikter. Det er opp til dere om dere er villig til å kjempe for det.

Husk at jeg tolker kortene ut ifra den situasjonen den er idag, det kan fort forandre seg. Selv om det er slik jeg tolker det, så er der dere som avgjør utfallet ut ifra hvordan dere velger å handle. Selv om det er slik jeg ser det nå, så kan handlingene deres forandre på utfallet. Så det utfallet jeg ser er ikke det avgjørende.

Ønsker dere lykke til og håper alt ordner seg for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...