Gå til innhold

37 år

sistemann

Anbefalte innlegg

Var på UL i dag. Møtte fastende for å kunne ta utskrapning. Har blødd en uke og var sikkert på at det var MA på gang. Snakket litt med legen om mine svangerskap. Har først tre uten problemer, men nå de siste årene har jeg hatt 2 avbrutte (MA og utenfor livmoren)

Jeg sa det sikkert var slik fordi jeg var begynt å bli litt gammel. Men nei det var hun ikke enig. 37 ÅR VAR IKKE GAMMELT TIL Å FÅ BARN og det var nok ikke grunnen til problemer som MA, SA m.m

UL -resultat: vi så et foster på 8,5 mm og et bankende hjerte. Er visst bare 6+5, trodde jeg var 7+4

Nå skal jeg ha en god jul. Er kvalm og trøtt, men det kan jeg leve med !!

Fortsetter under...

Jeg er og 37 år og legen min og gyn på sykehuset her mener at jeg ikke er for gammel :) selv om mange 20 åringer ser på meg som "oldis" til å være 1. gangsfødende.

Flott at den lille har bitt seg fast, krysser fingrene for deg , ønsker deg en riktig så god jul, selv med kvalme, heller det enn alternativet... Gled deg over hver dag og ta vare på deg selv :)

Jeg er 9 uker i dag og gleder meg over at dagene går mot de berømte 12 ukene...

Gled deg ! Jeg gikk gravid og fødte i september 2005. De siste 5 månedene og helt fram til snuppa så verdens lys etter 4 timers fødsel, var den fineste tiden jeg noensinne har hatt! Tross stor mage, høyt blodtrykk, brudd med partner og at jeg fylte 38 i juni samme år.Dette var barn nummer to , 15 og et halvt år etter førstemann..... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...