horatio Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Takk for mange hyggelige svar på mitt innlegg lenger ned fra dere mine gode venner! Jeg håper alle sammen får en fin jul, uten for mange bekymringer rundt babylagingsprosjektet. Om det blir noe mere prøving på meg er uvisst, men jeg klarer ikke helt slippe tanken. Tante er her nå men drar imorgen. Jeg har en som er mer en villig til å hoppe i halmen, men jeg er litt usikker på fremtiden så jeg holder avstand litt til........ Det er så mange her inne jeg har blitt så glad i, og sikkert mange nye som er minst like flotte kvinner som de jeg kjenner. Når jeg tenker på det året som har gått siden jeg kom inn hit første gangen, så har det vært mange opp og nedturer for både meg og dere. Men den gode, varme, humoristiske og omsorgsfulle tonen er alltid tilstede! Tenk om alle hadde vært som oss, da hadde verden vært god, det mener nå jeg! For min del synes jeg liksom det har skjedd både så lite og så mye i dette året.Men det som er sikkert er at denne tiden med dere har gjort motgangen lettere å bære. Jeg leste at Dingeling hadde født, at du ninni 35 er gravid, og deg nicco og trollet og sikkert flere bra ting som har skjedd. Det gjør meg så uenderlig glad at det går den rette veien for noen etter så mye skuffelse og motgang! Jeg håper så inderlig at vår optimisme ikke er forgjeves jenter, og at det nye året vil bringe lykke med seg! Ha en fin jul alle sammen og et godt og produktivt år! mange klemmer fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Kjære horatio Ønsker deg en fredelig jul... Og sender de beste ønsker for det kommende året ! Det er alltid en glede å se deg innom hos oss,så jeg håper du kommer innom og deler mange gode nyheter med oss på nyåret... For gode nyheter har jeg bestilt for alle oss her inne ! Juleklem fra
Ninni36 Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Hei igjen horatio. Jeg slenger meg på denne tråden din jeg, og sender en stor og varm julehilsen til alle gode venner her inne. I grunnen rart å tenke på at en har fått så mye hjelp og trøst av mennesker en aldri har møtt, men som en allikevel føler at man kjenner litt. Sender derfor en varm klem over til dere alle, og ønsker dere en riktig god jul. Og til deg horatio, så håper jeg alt ordner seg både på den ene og den andre måten. Opplever deg som et menneske med et stort og varmt hjerte, og ønsker for deg at du får mange gode dager og opplevelser i 2007. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå