Gå til innhold

hei Lone!

Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Barn og sambo lurte på om vi ikke skulle ha middag her, så vi måtte fikse noe varmmat på kjøkkenet =0).

Ja nå er det bare to dager til UL. Sambo fikk tlf nettopp. fikk vite at han kanskje må kjøre til en begravelse sørafor torsdag. Han lurte på om jeg ordnet med ultralyden alene?!! Hallo! Fordi om en gammel-tante av ham er død og han vil i begravelse, må han da være med på Ul! Jeg vet det er langt å kjøre til den begravelsen, 80mil - men likevel. Tanten som er død er ikke en nær slektning akkurat. Vi besøkte den delen av slekta hans i sommer, trivelige folk, men han rekker da likevel den begravelsen om han kjører etter kl 1200 torsdag, når UL er overstått.

Er jeg urimelig Madde? Høres jeg kald og kynisk ut?

Nå kom han på stua, vi snakkes senere...=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vet du hva? Du finnes ikke urimelig. Hvem er viktigst her? En gammel død tante eller ditt eget ufødte barn? Enkelt spør du meg!

Synes du skal si det til ham jeg. Si at dere er 2 om dette og at han kan ikke gjøre noe for den tanta nå uansett, men for deg betyr det veldig mye at han blir med:)

Du er ikke kald og kynisk vennen:)

he he... så du skal se etter en snørrunge på venterommet du? hi hi... det er mange som er plaget for tida, så da kan du kanskje fort ta feil:)

Er så spent jeg! Lurer på om jeg ser deg der og om vi blir oppmerksomme på hverandre:) thihi:)

OI; jeg har forresten lagt ut 2 UL bilder på profilen min. Klikk på nikcet mitt så kan du se hvis du vil:)

vi jabbes senere snuppa! Sambo sitter på stua og venter på meg:)

Klem

Skrevet

Hei Maddemor

Klokka har jammen blitt over midnatt! Godt jeg ikke skal på jobb i mårra! Har sittet ved pc'en lenge i kveld. Jeg driver på med slektsforskning og da er jeg en del inne på www.arkivverket.no =0) Mye arbeid og masse navn, og ikke minst spennende er det.

UL ja. Sambo blir med han. Tror ikke han og foreldrene (som er opp i åra og bor i nærheten) skulle kjøre til den begravelsen likevel. Han spekulerte å kjøre med foreldrene da de ikke er noe tess til å kjøre gjennom oslo og sånn. Men nå er det heldigvis avtalt at de bare sender blomster. -Jeg mente jo ikke å være egoistisk om det der med UL, men syntes han tok litt lett på det når han foreslo jeg kunne dra til St.Olavs alene! Han er jo aldri med til jordmor ellers, så UL villle jeg han skulle ha med seg. Mannfolk altså.

Jeg skal gå inn på profilen din og kikke på nurket. Vil du vite hva det blir på torsdag da? Det vil jeg. Det blir kanskje litt morsomt å sitte på venterommet da, stirrende på alle de bulende magene. He he...Tror ikke jeg tør å se på deg jeg he he.. Sambo vet selvfølgelig ikke noe om at jeg kikker "etter ei jeg har truffet på BiM". =0)he he

Jeg tror jeg skal på Barnas Beste og se på vogn etterpå. Ved City Syd. Salg nå vettu. Fjorårsmodeller til halvpris. Hvilken vogn har du/skal du ha? Kombi/duo? Jeg har ikke bestemt meg enda.

Men nå er det sent. Jeg må finne senga. Jeg har vært den siste i seng den siste måneden. =0) Ha en god natt så snakkes vi!

Hilsen

Skrevet

Dytter jeg, så vi ikke forsvinner på neste side

Skrevet

Hei igjen!

Sorry at jeg er treig, men har ikke vært på nett før nå....

Så bra at din sambo blir med i morgen! Han kommer nok til å være glad for det selv også i morgen tenker jeg:)

Jeg vil ikke vite hva det blir i morgen nei. Nå vet jeg ikke om det UL jeg skal ha heller da.... Jeg skal på svangerskapspoliklinikken i morgen jeg, for å sjekke at lillegullet har nok plass i livmora. Men alle leger og jordmødre har sagt at de tror det er UL jeg skal ha i morgen, men på innkallelsen står det " du kalles herved inn til svangerskapspolikilinikken for undersøkelse/Ultralyd" Og så er det strøket over ultralyd med blanko.... Så jeg er ikke helt sikker på hvilken undersøkelse det er snakk om. Så det er vell best å ta full "overhaling" i dusjen i morgen tidlig sånn just in case:) Verste jeg vet er vist jeg må ta GU uten å være stelt ordentlig....

Åh, de har masse fint på barnas hus. var der rett før jul og jeg og sambo gikk og drømte oss helt bort i alt det utstyret vi har lyst på til lillegull:) Har ikke bestemt meg for vogn enda jeg. Hadde først lyst på Simo Duo, men jeg må på flere butikker å se på Emaljunga og Teutonia også før vi.... eh... JEG bestemmer oss helt.

Jeg tror nok at vi ikke klarer å la være å se etter hverandre i morgen jeg da Lone:) Blir liksom vanskelig å la være når man vet litt hva man skal se etter. He he.. så samboeren din vet ikke at du kikker etter meg i morgen? he he... jeg klarte ikke å la være å fortelle det til min sambo, så han vet at jeg skal se etetr deg i morgen:) Han synes det bare er koselig han da. Men nå er jeg virkelig spent på om vi virkelig kommer til å treffes i morgen altså! Kanksje vi omgår hverandre for alt vi vet... jeg kommer i alle fall til å være på plass i samme venterom som til UL kl 09.15 og så spørs det jo om hvor lenge vi må vente på å komme inn.... Spennende ja! Lurer på om jeg skal sende deg et vink på venterommet hvis jeg tror jeg vet hvem du er? Hmmm.. hva skulle det være da? Jeg smiler til deg jeg... Er jo ikke farlig å smile til fremmende.... Vi må treffes her inne i morgen da, så får vi høre om vi vet hvem hverandre er:)

Nå må jeg vel bare krasje til sengs... Er litt trøtt nå og tett i dysa, så det skal bli godt å legge seg:) natta Lone!

Sees kanskje i morgen da:)

ps: Lykke til på UL da!

klem

Skrevet

Hei Madde

Du leser ikke dette før du er kommet hjem du tenker jeg. Du har vel allerede dratt til sykehuset? Jeg skal levere jenta i bhg til ca 0830 for så å møte sambo på veien til byen. Han er dratt på jobb for en time siden. Nå har jeg sendt guttungen på skolen og holder på å kle på jenta. Vel, hun vil gjøre det meste selv, er jo snart 4 år og da vil de klare alt selv.

Blir spennende å se etter deg ja. Men det er ikke sikkert det er så mye kø så tidlig på morran så det kan jo være du er kommet inn til ul når jeg sitter på venterommet. jaja, vi får se. Skal smile til alle med mage jeg, så unngår jeg deg kanskje ikke he he=0) Sikkert mange av dem på venterommet som er inne på BiM?!

Nei nå må jeg børste håret til vesla. Kan ikke dra på bhg som et bustetroll =0)

Vi ses?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...