Gå til innhold

Håravfall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er der noen her som har vært plaget av mye håravfall etter fødselen? Ca 3 mnd etter fødselen begynte håret mitt å falle av i store mengder :-) Men heldigvis gav det seg litt etter en mnd, men for å si det sånn, jeg har ikke verdens tykkeste hår nå nei....

Skrevet

Det er visst vanlig... B-vitamin kan hjelpe har jeg hørt.

Skrevet

Er 3,5 mnd siden fødsel og jeg har mistet så sykt mye hår de siste ukene. Må snart slutte for jeg har allerede tettet sluken på badet. Drar av meg store dotter hele tiden, spesielt når jeg dusjer og koster håret.

Skrevet

Ja, huff:-(

Skal ut og kjøpe flere vitaminbjørner vet jeg, ellers blir jeg snart like skalla som babyen;-)

Mmm... Vitaminbjørner:-D

Skrevet

Etter fødsel mister mann det håret man ikke mister under graviditeten. mistet ikke så mye etter førstemann, men var sikkert pga jeg var gravid igjen 4 mndr etter fødselen. Nå etter andre kom har det rast av.. Har ikke hatt pannelugg igjen og det er ikke noe gøy.. Begynner å bli litt lengde på det nå. Man føler seg ikke helt vel nar en blir tynn i håret. Men det vokser heldigvis ut igjen.

Skrevet

Jeg var så glad siden jeg nesten ikke mistet NOE hår under sv.skapet, og heller ikke etter fødselen.. ( ikke mer enn normalt ) Nå i 1,5mnd har jeg imidlertid mistet nok hår til å strikke meg en genser!! Har alltid hatt mye og tykt hår, så dette er virkelig uvant.. Vurderer nå å klippe meg endel kortere til det gir seg litt, så blir ikke alt tett siden hårene er så lange...

Helt pyton! Er jo hår OVER ALT!!

Skrevet

Jadda, skriver under her. Men jeg bare mister og mister, har gjort det i et par måneder nå. Skjønner nesten ikke at jeg har hår igjen, det er snakk om mengder her og jeg finner hår overalt!

Skrevet

begynnte også å miste masse rundt tre mnd men nå to mnd seinare så mister eg svært lite

Skrevet

Ja mista MYE hår! Men vitaminer hjalp meg ja

Skrevet

Mistet i bøtter og spann, nå 8 mnd etter fødsel har jeg fått pannelugg. Tror ikke jeg har hatt det siden jeg var liten, den er cå 1,5 cm lang og står ofte rett opp. Føler meg skikkelig fin. Not:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...