Gå til innhold

Mye utflod eller er det vannet som siger ut??

Anbefalte innlegg

Hei.. har i dag lagt merke til at det stadig er vått i trusa når jeg går på do. Har ikke vært sååå vått før, virker som veldig tynn utflod, lukter ikke noe og er ikke urin.. Kan det være vannet som renner litt å litt eller slimproppen?? Noen med erfaringer? Er ikke kliss vått, men har måttet bytte undertøy 2 ganger idag! Takk for svar!!

Fortsetter under...

Hei.kjenner meg igjen i det du sier der..

Jeg har med gjevne mellomrom kjent det slik som deg.Føles nesten ut som om ¨vannet¨ har gått..luktfritt.men fuktig og ubehagelig med å måtte skifte bukse og undertøy.

Man bruker liksom ikke ha det sånn når man ikke er gravid,så man blir jo påpasselig.:)

Var hos jordmor å hun sa det kunne enten være fostervannet som hadde gått.med at kanskje barnet lå som en propp å stengte for slik at det ikke rant ut sånn alt på engang liksom..eller at fostervannet piplet litt og litt fra oversiden inni der.slik at det kun kom små mengder av gangen..Men hun nevnte også at det var vanlig med mere ¨fukt¨ vannaktig utflod mot slutten av svangerskapet,etter som det gjør seg klart nedi der,med at livmorhalsen mykgjør seg til fødselen..

Men jeg ble ivertfall henvist umiddelbart på fødeavdelingen for å sjekke det opp.Å det viste seg etter en undersøkelse, at det bare var livmorhalsen som klargjør seg til fødselen slik at det gir mere utskillelse av fuktighet..eneste måten å ha det bedre på,er å bruke truseinnlegg nå mot slutten slik at man slipper bli så innmari fuktig i klærne når kles skift ikke er rett i nærheten..::) *god jul*:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...