Gå til innhold

Har dere bærehjelp og hvilken vil dere enbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita jente på 7.5 mnd nå og vil gjerne innvestere i go bærehjelp...,noen vi kan ha i noen år fremover.

Noen som vil anbefale meg noe å bære i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Ergo. Kan brukes i årevis, er enkel å bære i og god comfort.

Skrevet

Jeg vil også anbefale Ergo!

Vi har også Mei tai og sjal, men jeg synes Ergoen funker best nå.

Skrevet

Ergo !! Brukes daglig, gutten er 14mnd. Helt super, kan også brukes fra fødselen av om man kjøper et nyfødt innlegg. Så neste mann skal også få gleden av den ja!

Skrevet

Jeg har en Patapum og er veldig fornøyd med den. Den likner veldig på Ergo (men har ikke spebarnsinnlegg tror jeg). Det hyggelige er at den koster omtrent det halve av hva en Ergo koster.

Skrevet

Vi har Ergo og er storfornøgde med den! Har brukt den sidan knotten var 4-5 mnd gamal. No som han er 15 mnd brukar vi den meir og meir... Han går sjølv så vogn vil han ikkje høyre snakk om. Men når han ikkje orkar å gå meir (etter sånn 50-100 meter ;-p) er det veldig godt å komme opp på ryggen til mamma.

Patapum er veldig lik Ergo, men kva for ein som er "best" er opp til den enkelte. Eg går ut ifrå at det stort sett er sånn at ein blir fornøgd uansett kva for ein av dei to ein kjøper. Ho over her skreiv at Patapum'en ikkje kan brukast med spedbarnsinnlegg, så det kan jo vere verd å tenke over dersom du vil bære ein eventuell neste baby i sele. Du får kjøpt spedbarnsinnlegg til Ergo.

Skrevet

Tusen takk for svar dere!

Da blir det en Ergo ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...