Gå til innhold

sv.skap diabetes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vist man blir påvist svangerskaps diabetes, blir man da innlagt på sykehuset? Har hørt via rykter at man blir det? Eller er det bare i ekstreme tilfeller...? Skal ta sånn sukkerbelastningstest i morgen, og er egentlig nesten sikker på at utfallet blir svskap diabetes..huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selv diabetiker (type I), og som gravid i tillegg er det litt ekstra å passe på. Men ta ikke sorgene på forskudd, kan jo hende du ikke har fått svangerskapsdiabetes da. Hvor langt er du på vei? Kan hende du blir innlagt en kort periode om du må lære deg å sette Insulin osv., men regner med at om du har termin snart kan du regulere mye med kosten. Har selv hatt 1 innleggelse på nyremedisinsk avd. for å justere litt på Insulin-dosene, men det var snakk om 2 netter. Så ikke noe problem.

Skrevet

Er 32 uker, vet jo selfølgelig ikke om jeg har detm men bare føler det på meg liksom..Har hatt flere føling (skrives det slik..) episoder, og det er flere i familien som har det og i tillegg er det max på fostervannsmengden. Men er vell bare vente å se:)

Skrevet

Da må du ha lykke til i morgen :-) Ordner seg nok skal du se :-)

Skrevet

nei du blir nok ikke innlagt bare av sv.diabetes--- eg fikk d påvist i uke 15... fikk først beskjed om å sjekke blodsukkeret før og etter måltid og ved sengetid, så de fikk se ka ca d lå på, så ble det kostholdsregulert, og hvis ikke du klarer å regulere det med kosten så må du begynne på insulin...

har faktisk hatt positive opplevelser med å ha fått d eg, har hatt kontroller hver 14 dag, og UL iallefall en gang i mnd, så det har faktisk vært litt kos:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...