endaeintrønder Skrevet 21. desember 2006 #1 Del Skrevet 21. desember 2006 var på ultralyd idag,12 uker på veg,alt så helt fint ut,han/hun lå og koste seg med fingrene så det ut som:) Begynner å slappe litt mer av nå,er ikke redd for at ting går galt lengre,en deilig følelse!!!god jul alle sammen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scubagirl med scubababy Skrevet 21. desember 2006 #2 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei trønderfaan... Så artig å høre.. Kan selv fortelle at vi har vært på UL idag også. Jeg er bare 6+4, men hjertet slo kraftig sa legen. Kan slappe godt av i julen og bare tenke positive tanker og glede oss over graviditeten... God jul til deg og alle dere andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endaeintrønder Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. desember 2006 hehe,upps,glemte å si at jeg har skiftet nick,tidligere endaeintrønder her:) scubagirl: så bra,alltid gøy å få slike nyheter!!grunnen til at jeg er fulgt opp så nøye nå,er at jeg hadde svangerskap utenfor livmoren i sommer,men denne gangen er alt helt som det skal være:) ongen hadde stort hode sa legen,akkurat som min sønn hadde,hehe.... God jul ja,til dere alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå