doble Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Erfaringer mottas med takk:) Vurderen å kjøpe den. Vil ha en 3 hjuling og den ser så fin ut. Har vurdert Quinny, men den ser så spinkel ut. Vil bruke vogna i alle 3 årene... Noen som har prøvd den el sett på den?
MrsDior & baby-Dior Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 e ikke kommet i butikken enda=).. kommer på ny-året en gang... tror jeg=)
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Til opplysning leste jeg på Emmaljunga.no at den ikke har vendbar sportsdel, bare sånn at ungen sitter fra deg.
MKS mor til 2-tette Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Hei, Har bestillt denne og skulle få den i desember... Men det er forsinkelser i produksjonen i Sverige, slik at den ikke kommer før i jauar en gang... Har termin i midten av januar, og i butikken hvor vi har bestillt vognen får vi låne et annet understell (City crossen) til Cangarooen kommer. Vi skal ha citybag de første månedene, og den passer til flere Emmaljunga understell. Vi hadde sett på mange vogner før vi fant denne, og falt pladask. Når det er sagt så har vi ingen erfaring fra andre vogener å vise til, men Emmaljunga har vi hørt mye om og mye skrøyt... Det blir uansett en smakssak. Lykke til og god jul alle sammen
mammmamia ** Skrevet 23. desember 2006 #5 Skrevet 23. desember 2006 Det som er dumt med vogna er hjulene og sittedelen. Sittedelen kan ikke snus og kan ikke legges helt ned, så den egner seg ikke til en baby når den vokser ut at bagen..! Hjulene er plastikkhjul (punkteringsfrie) og jeg synes ikke sånne hjul er gode å trille, det blir veldig hardt i forhold til lufthjul... Dessuten kan ikke fotbrettet reguleres, så barnet blir liggende med bena veldig hengende... (men det er vel også smak og behag, lilletulla vår ligger godt i OTH'en sin, men hadde ikke hatt den om vi ikke hadde hatt en vogn med vendbar sittedel og regulerbart fotbrett/rygg i tillegg..!) Ville heller sett på OTH, Easywalker Sky eller TFK Joggster Twist (eller hva den heter), er samme typen vogn, men i mine øyne bedre..! Ville absolutt valgt en vogn med vendbar sittedel om du bare skal ha denne ene vogna, f.eks. Teutonia Spirit S3..!
doble Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2006 Har tenkt på Easy Walker Sky også...Sett mye på den i det siste, og føler den dekker alle våre behov. Må se ann prisen da, men tror nok jeg vil ha den. må prøve den først da;)
Gjest Skrevet 26. desember 2006 #7 Skrevet 26. desember 2006 Emmaljunga er jo kjent for å ha god kvalitet, men jeg er litt skeptisk til å kjøpe helt nye vogner som ikke har vært prøvd ut, det er ofte "barnesykdommer" på dem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå