Tibra Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Tenkte å begynne med middag til mini på snart 7 mnd. Har tidligere (ved 6 mnd) prøvd med smaksprøver av grønnsaksmos - det falt langtfra i smak...(og det skjønner jeg jo godt, smaker jo ingentingen). har dere noen vinnere på middagsfronten??
monztah Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Nestles grønnsaker med lam glir ned på høykant her :-D
BettyBoob Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 gutten min var og er veldig glad i Hipp sine glass. De smaker mye mer enn Nestle sine. Den med poteter og gulrøtter (mos) begynte jeg med og han elsket den. Blander den faktisk noen ganger inn i de andre glassene (han har litt preferanse når det gjelder farge på maten har jeg funnet ut, og den gulrotfargen er tingen!) Snåle små kryp ....
Tibra Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2006 Takk for tipsene, kanskje jeg skal se prøve Hipp sine grønnsaker for å se om det er mere smak (og evt farge hehe) han trenger...
Loppa- nr2 i magen Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Lillesnupp nektet å spise 4mnd glass, var ikke så begeistret for 6mnd glass heller.... Men hun elsker heldigvis maten som jeg lager selv da! Men nå som hun er 7mnd hender det at hun får 8mnd glass. Da går alt ned. De smaker bedre + at det er litt klumper i dem så hun får noe å tygge på! Det er spennende det! (Klumpene er så myke at det går helt fint å svelge dem uten å tygge også)
Bromelia Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 litt nyskjerrig... Hvordan lager du den maten? Jeg har litt problemer med å få datteren min til å spise middagsmat. Trenger inspirasjon...
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #7 Skrevet 22. desember 2006 Favorittene her (av 6mnd glass) er: Grønnsaker med kalkun, Nestle Spaghetti med kjøttsaus, Nestle økologisk Nudler med skinke, Hipp Hjemmelaget fiskebollemiddag er også snadder (med mme-saus)
augustjanuar Skrevet 22. desember 2006 #8 Skrevet 22. desember 2006 min gutt spiser alt han får servert, er jeg veldig heldig?
Raffna Skrevet 22. desember 2006 #9 Skrevet 22. desember 2006 Helt i starten var Gulrotpureen fra Småfolk den store favoritten her i gården - hele glasset gled ned! Prøv den i starten - den smaker søtt og godt. Etter hvert som Tassen ble mer vant til mat var Grønnsaker med kalkun (6 mnd) en stor favoritt, og nå som vi er på 8 mnd-glassene så er det Risotto med svinekjøtt og Fløtestuet kalkun med urter som er favoritter - men det meste glir ned :-)
katty Skrevet 22. desember 2006 #10 Skrevet 22. desember 2006 Jenta mi på 7 mnd liker godt fiskeboller i hvit saus til Småfolk.
mai mammaen til to Skrevet 22. desember 2006 #11 Skrevet 22. desember 2006 neste grønnsaker med kalkun er favoritt her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå