Gå til innhold

Forbaska Avent-pumpe, gjør jeg noe galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille-gutt tar ikke puppen lengre, så den siste tiden har jeg kun pumpet. Men i det siste så detter denne lille hvite runde dingsen ut av sporet sitt hele tiden, må jo åpne pumpa å sette denne dingsen på plass hvert 10. sekund!!!

Gjør jeg noe galt, eller kan det være at denne lille dingsen er "slitt i stykker"?

Noen med erfaring?

Skrevet

Hos meg også gjorde den det. Men i pakka fulgte det med 2 nye spå jeg nytett og da ble det bra.

Tror vel at den kan bli slitt ja.

Skrevet

Ok, da blir den sikkert slitt.

Jeg har lånt pumpen av en venninne, så da er det jo litt dumt å slite ut alle dingsene hennes.

Noen som vet om det går ann å få kjøpt nye sånne dingser?

Skrevet

Kontakt apoteket - de kan formidle kontakt med leverandøren som skaffer deg nye slike"dingser". den er en slitasjedel på pumpa

Skrevet

Ja, jeg vet.. Fryktelig irriterende..

Skrevet

Hvis du fullpumper, vil jeg absolutt anbefale elektrisk pumpe!!!!!

Det går mye raskere og man får ut mer melk.

Medela Mini Electric koster ca 700,- ny. Men du kan få tak i den til halv pris på Finn. Verdt hvert øre!!

Er klar over at dette ikke var svar på spørsmålet ditt altså...

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen.

Er vel ikke rette tiden å få tak i denne delen midt oppe i jule-stria. Men da vet jeg at det kan ordnes!

Jeg fullpumper ikke, han får en del mme for jeg har så lite melk. Men det hadde kanskje vært lettere å øke med elektrisk pumpe... (Har pumpet hver andre time et par uker uten å klart å øke, ikke rart jeg har slitt ut denne delen. He..he..)

700 kr var jo ikke så mye for en ny elektrisk pumpe... Hmm... god ide!

Skrevet

Ringte nummeret nå jeg, og dama sa hun skulle sende delen med en gang, så kankje jeg fikk den i morgen. Ikke verst-og helt gratis..!

Takk for tipset!

Skrevet

Så bra at du fikk ordnet det! Har bare en kommentar til el.pumpe, jeg får det ikke helt til med den, får ikke tømt helt når jeg bruker min. Det er den mini electric som nevnes over. Ville bare si det, ikke sikkert det går sånn for deg da!

Skrevet

Hei igjen.

Venninnen min har også prøvd denne elektriske pumpen, og var ikke helt fornøyd. Følte hun fikk tømt brystet mer med Avent-pumpa. Nå har jeg jo fått ordnet nye dingser, så da ordner det seg.

Poden nærmer seg 5 mndr, så det blir vel ikke så veldig mye lengre jeg kommer til å pumpe.

Fint med disse sidene, her får man svar på det meste ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...