Gå til innhold

Bekkenløsning med begge guttene mine, men ikke denne gangen...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...kan det være fordi det er ei jente? Fikk bekkenløsning kraftig med begge guttene mine tidlig i svangerskapene. Nå er jeg 3 mnd på vei og merker ikke noe mer enn de vanlige stikka som jeg har iblant gravid eller ikke gravid. Det er jo selvsagt helt nydelig!

Har ellers vært ekstremt kvalm med brekninger, tidligere vært uvel, men ikke på langt nær som nå. Lagt meg ut over hoftene og ikke fått mage enda heller annet enn at den er litt naturlig oppblåst. Fikk fort mage førstemann, men spesielt fort med andremann.

Kan ellers nevne at jeg har fått totaldilla på clementiner, noe jeg egentlig ikke er så veeeldig begeistret for. Digger cola for tiden også.

Er det noen som har opplevd å plutselig ikke ha bekkenløsning i svangerskap nr 3 og var det da evt et annet kjønn enn med de første? Er litt nysgjerrig på om kjønn kan ha noe å si for om en får det. Noe av det som har gjort at vi har drøyd litt med nr 3 er nettopp det at jeg blir så satt ut av det. Fysioterapeuten min sa også at dette var noe jeg måtte regne med å ha hver gang jeg går gravid. Så langt hat det stemt, jeg har også hatt 2 SA hvor jeg tidlig merket bekkenet begynte å verke.

Dette svangerskapet tegner til å bli helt annerledes enn mine to første som var ganske like. Ringtest sier jente, kinesisk kalender gutt. Magefølelsen sier jente, men det er mest fordi alt er nettopp så annerledes!

Uansett er det alltid gøy å gjette, hva tror dere, gutt eller jente?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...