Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #26 Skrevet 22. desember 2006 jeg fikk totalruptur grad 4 så ble sydd med full narkose på operasjonsstua. fikk aldri vite hvor mange sting det ble, men slimhinner og musklatur helt bak revnet.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #27 Skrevet 22. desember 2006 Totalruptur grad 4 her og. Orka ikke spør hvor mange sting en gang. Tror ikke legen satt og talte, så han hadde vel bare ledd av meg. Regner med det var mange..
Karolinesmor Skrevet 22. desember 2006 #28 Skrevet 22. desember 2006 Stakkar! 56 sting er bare helt vilt!!!! Håper det går bra med deg nå!
Karolinesmor Skrevet 22. desember 2006 #29 Skrevet 22. desember 2006 Jeg ble klipt, samt at jeg revnet litt framover, men kun en rift. Måtte sy ganske mye, men etter å lest her synes jeg ikke synd på selv nei.... Huff.... Håper det går bra med dere nå!! (Jeg er fin igjen nå)
Line_78 Skrevet 22. desember 2006 #30 Skrevet 22. desember 2006 Revna bare litt bakover og litt innvendig, så hun sydde tre + tre sting. Så jeg fikk også seks sting totalt og oppfatta det ikke som om det var så veldig mye nei :-)
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #31 Skrevet 22. desember 2006 Hun sa ikke hvor mange sting, men når jeg spurte svarte hun 2-. Og det gikk fra 1 til 3. Vet ikke om det er noe hun har diktet opp...?
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #32 Skrevet 22. desember 2006 jeg hadde total reptur, 3grad, pluss at jeg ble klippet... var så mye at jeg ble trillet på oprasjonen og lagt i narkose for å bli sydd ordentlig... i følge kjærsten så var det rimelig fillete der for å si det sånn.... men nå ser det fint ut igjen.. fremdeles ømt da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå