Englefjas Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Hvilket merke bruker dere i så fall? Vi skal til et vennepar på nyttårsaften, og jeg har funnet ut at jeg reagerer veldig på hunden deres. Kjipt å sitte og nyse hele kvelden...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jeg bruker Zyrtec. Det kan jo kjøpes reseptfritt på apoteket.
snull Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Antihistaminer skal visst ikke brukes over lang tid når man ammer. Men en gang i blant tror jeg ikke gjør noe....kanskje lurt å høre med en lege eller sjekke felleskatalogen(har ikke min for hånden, ellers skulle jeg ha gjort det for deg;) )
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Min lege har sjekket dette for meg, jeg har støv allergi og skal egentlig bruke dette hver dag. Så du kan bruke Zyrtech (Cetirizin) når du ammer.
hønå Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 i sommer ble eg bitt av veps og tok zyrtech fordi eg reagerer. så kom eg på etterpå at det står noe om å ikke bruke det mens du ammer. ringte så legevakta ,fikk snakke med legen og beskjeden var klar : DU MÅ PUMPE DEG OG KASTE MELKA I ET DØGN!
2prinsesserogbim Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 nåken leger seier ein ting, andre ein anna ting... da e ikkje godt å bli klok på ka du kan ta og ikkje ta. så eg vett ikkje ka eg ska høre på eg, snart får eg nøye meg med å høre på meg sjøl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå