Gå til innhold

Smerter i korsryggen.


kristine26

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i min 11 uke og har begynt å få vondt nedve halebene på venstre side..merker det når jeg går,står,bøyer meg osv.

Noen flere her som har samme plage eller vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være begynnelsen på bekkenløsning. Fikk det selv i uke 8. Hvis det tiltar, kan det være greit å kontakte legen fordi du da kan få henvisning til fysikalsk behandling ganske raskt, og igjen forhindre at plagene blir større.

 

Jeg har selv hatt stort utbytte av behandling, er nå i uke 12. Gjør masse øvelser og trener hos fysioterapeut èn gang i uka. Må også passe på at jeg ikke gjør ting som fremprovoserer smerten, f.eks. må jeg passe på å gå med korte skritt, aldri gå to og to trinn av gangen i trapper, når jeg går tur må jeg være ekstra påpasselig i motbakker, aldri bruke høye hæler o.s.v.

 

Men med disse forholdsreglene er jeg altså ikke blitt noe værre. Det er min trøst.

 

Lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kjenner det denne gangen også ja.. Hadde vondt i ryggen og etter hvert hele "greia" forrige gang, men ingen ville henvise meg til noen behandling nei!! Tenker med skrekk på hvordan det skal bli denne gangen... Håper jeg får behandling, og at noen kan si at det er bekkenløsning. Det ville de ikke forrige gang..

 

Er ca 10 uker på vei (litt usikker)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...