Gå til innhold

miss_chica er du her ?

snart mamma til to gutter :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du sett vårt innlegg på skravle siden ? fått flere svar som vi håpet på.... blir bare enda mer spent etter å ha lest dem :-)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, leste dem nettopp!!! =) koselig å bli etterlyst egentlig!!!

men ja, nå blir det spennende å teste assa..tror jeg må prøve meg snart =) når regner du med at du tester??

Skrevet

Så bra at du synes det var hyggelig... viste ikke helt om du ville like det. Men måtte bare fortelle deg om svarene....

Fikk sikkelig håp jeg nå... men desto verre å bli skuffa da... hm..

Jeg har ikm til mandagen... tror jeg skal teste lille julaften !! Altså to dager før....

Når har du ikm... ? er to dager før for tidlig å teste egentlig ?!

Samboeren min vil teste hver dag han... ha ha... vi girer hverandre opp vet du.

Det var din første pp ?

Klem

Skrevet

ja, syntes det var veldig koselig jeg! =)

jeg har ikm den 26 men tenkte jeg skulle teste julaften hehe , og du har dagen før meg og tester dagen før. morsomt da! tester vi for tidlig så gjør vi det hverfall likt!

samboeren min er ikke helt inn i dette denne gangen, han jobber kveld / natt hele uka, så sover når jeg står opp på morgenen.

men ja, detter er min første pp. fikk en sønn for to år siden, og har vel egentlig ikke klart å bestemme oss for når vi ville ha neste. litt mere spennende sånn, men har slutta på p-piller hverfall =)

Skrevet

Skal bli så spennende å høre hvordan det går med deg !!!!

Ja, blir gøy å nesten teste på likt... litt nervøs også jeg. Har ingen barn fra før så det her blir helt nytt og spennende :-)

Må innrømme at jeg er litt nervøs også, men mest av alt gleder jeg meg masse :-)

Skrevet

ja, vi må håpe det går bra denne gangen. hvis ikke blir året veldig langt om vi må vente sånn hele tiden =) skjønner det er spennende for deg! sønnen min ble til ved en p-pilleglipp, men vi angrer ikke et sekund uannsett! slapp hverfall den ventetiden, siden jeg ikke trodde jeg skulle klare å bli gravid på den måten. reagerte ikke før mensen plutselig ikke dukka opp. derfor er alt dette med symptomer veldig nytt for meg også =)

Skrevet

ja, jeg skjønner... noen ganger så hadde det vært greit om det hadde skjedd på p-pillenen vettu... om man er klar for det da. Synes det blir masse venting jeg også... regne seg frem til el også ikm osv... masse ventetid... Håper at det ikke tar så lang tid, det tror jeg at jeg hadde taklet dårlig.

Alle har så forkjellige symptomer, det er det som gjør det litt vansklig å tolke.

Skrevet

ja, alle er forskjellig og alle reagerer forskjellig..det som kan være gravidtegn hos oss kan være mensentegn hos andre :S bare testen som kan gi oss et ordentlig svar desverre! vi får følge med på hverandre fremover..roper på deg når jeg vet mere om testingen min, så må du gjøre det samme =)

Skrevet

Det skal jeg gjøre :-)

Da snakkes vi snart igjen.

Ha en god natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...