Gå til innhold

Noen som vil anbefale "bærehjelp" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er 7.5 mnd og begynner å bli ganske så tung å bære på. Har prøvd ringslynge, men vi fikk ikke dette skikkelig til. Hun er veldig nysgjerring og virret frem og tilbake...., følte hun ikke satt skikkelig "fast" (var litt redd hun skulle falle ut ;) )

Synes nå det er veldig stas å sitte på armen, men mamman blir sååå sliten i armene, og lurer på om det er noen som har noen annen bærehjelp å anbefale? (Har babybjørn,men tror vel ikke denne er så bra for rygg/hofte - hun har hatt KISS, så jeg velger å være ekstra forsiktig).

Har sett på Mei tai, og synes denne ser fin ut, men det er jo sååååå mange varianter......, så kjempefint om noen vil dele erfaring med meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anbefaler ergo eller patapum bæresele. Kjempebra til litt tyngre babyer.. Jeg har ergoen og er kjempefornøyd!

Se ellers tettinntil.com

Skrevet

ja vil absoultt anbefale deg bærehjeøp og noe og bære i :D

her selv mei tai og andre bæretøy,men det er mei taien som er min store kjærlighet :D

men som anonym sier burde du ta deg en tur innom www.tettinntil.com

Skrevet

Takk for tipset...,men hva er forskjellen på de to?

Skrevet

ergoen er litt dyrere 749,- men holdt for å være best. Jeg har selv kjøpt en ergo. Patapum skal også være bra, husker ikke prisen i farten, men tror den er ca 150 kr billigere.

jeg synes Ergo og Papapum passer best til utebæring. Mei Tai kan også brukes til utebæring selvsagt men også ideell til innebæring. Dessuten finnes det så mange veldig vakre Mei Taier. Dersom far skal bruke den bær du kanskje kjøpe deg en sele som ergo/ patapum, ettersom menn tradisjonelt sett best liker seler...

Som flere har skrevet her, kan du lese mer på tettinntil.com... Der finnes også en sammenligning av Ergo og Patapum

Skrevet

Vi har en mei tai, og er superfornøyd med den. Og pappaen synes det er like mye stas å bære i den som meg! Vi bruker den på alle turer utenom hus, bortsett fra ved levering av eldre barn i barnehagen, siden det er sovetid for den minste, og det er lettere å hjelpe de andre kle av seg yttertøy osv uten baby på magen.

Men ergo er visst også veldig bra, og kanskje enklere å få til ryggbæring med - både mei tai og ergo kan brukes til barnet er nokså stort. Lykke til med valget!

Skrevet

Ja, det var jo en god tanke....pappan skal jo også få gleden av å bære...,så han vil nok sette pris på en sele ! Synes ergoen ser noe mer komfortabel ut enn patapum(mer polstret liksom)?

Sjekker tettinntil nå ;)

Tusen takk for gode tips!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...