Gå til innhold

jeg var hos jm for en uke siden og var da litt moden men ikke åpen enda...

Anbefalte innlegg

og livmortappen var 50 mm tror jeg, kan jeg bare pakke ut bag'en igjen da eller??? virker ikke akkurat kjempeklar liksom...har heller ikke så mye kynnere lenger..ikke andre tegn på fødsel heller forresten. kjenner jeg begynner miste motet her...jeg trodde jeg skulle få baby til jul jeg...fikk jo før tia sist, 10 dager. nå er det igjen 9 dager. vil også si unnskyld til overtidsdamene, jeg vet jeg ikke har lov til å klage enda...*skammer meg*. prøver å si til meg selv at det ikke haster men..hun kommer når hun kommer...*sukk*

Fortsetter under...

Høres mye bedre ut med 0,5 cm........ enn 50 mm...... hehe

Lov å klage, selv om jeg er en av overtidsdamene!! går mot 10 dagen på overtid!! Jeg har hele svangerskapet levd med "trusselen" om at jeg kom til å føde FØR tiden pga div. plager men her sitter jeg altså... Hadde ALDRI trodd jeg skulle sitte høygravid 21 des... Men men......

Så jeg skjønner at siden du fødte før tiden forige gang at du er rimelig innstilt på det nå også!

:-)

Fødselen kan starte selv om du ikke er moden:) Det har ikke så mye å si for fødsel etter sånn som jeg har forstått det.

Mange har gått i fødsel uten noen form for forvarsel.

Jeg fødte 6 dager før tiden sist, og det er i dag:(

Er desperat, men nå kan det egentlig bare vente til etter julaften iallefall, for jeg vil helst være hjemme den dagen:)

Vet ikke om jeg svarte så godt på spørsmålet ditt, men det at du ikke kjenner noe betyr absolutt ingenting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...