Gå til innhold

17 uker på vei og begynner å tro at dete vil gå bra = o)

Olebrumma 4 barnsmor

Anbefalte innlegg

Det har vært nervepirrende å komme seg gjennom disse første tre og noe måneder, men nå er vi igjennom og enda er alt bra. Vi er ferdig med duotester med veldig bra prognoser, kvalmen, og nå har magen begynt å komme, så nå er jeg ikke bare tjukk, jeg er også gravid!! Og det i en alder av straks 42 !! Og jeg synes det er helt herlig.

Så nå skal jeg slappe av og kose meg i Julen, skal jobbe litt, så skal jeg feire Nyttårsaften med stor middag med venneflokken, og så er det 18 ukers kontroll helt i begynnelsen av Januar. Jeg gleder meg.

God Jul og Godt Nytt År

Fortsetter under...

Hei, hei.

Kjenner meg så igjen i det du skriver om nervepirrende måneder, og nå endelig troen på at dette kanskje skal gå bra. Har ikke tatt noen tester jeg da, men flere UL fram til nå og alt ser fint ut.

Ønsker deg og andre her inne en riktig god jul og et godt nytt år, og så får vi glede oss og se fram til det spennende som skal skje i 2007.

• 2 uker senere...

Fantastisk at det går bra Olebrumma. Jeg var jo også på sidene her forrige gang, så jeg husker deg fra da. Du får ha riktig lykke til videre. Jeg mistet jo selv en liten pike i uke 17/18, og så denne gang at jeg ikke greide å slappe av helt før min nye lille pike var født og alt vel. Kos deg videre, fint at du greier å slappe av :-) Riktig godt nytt år til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...