fikk prins 11.01.07 Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Har tre uker til terminen..har ikke pakket bagen enda...er det flere som har termin i begynnelsen av januar som har pakket bagen?? jeg tenkte jeg skulle gjøre det imorgen..hmm..jaja...er jo ikke så farlig da..har en stund til liksom..er to og et halvt år siden jeg fødte førstemann..husker ikke når jeg pakket den gangen..hihi...
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Har termin samtidig som deg. Har ikke pakket bagen...... Stresser heller ikke med det. Vi bor 5 min unna sykehuset ;o))
fikk prins 11.01.07 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 Så heldig du er som bor fem minutter unna sykehuset da, vi bor vel en halvtimes kjøring unna vi da...ikke så halv gærnt det heller...men da er det ikke bare meg som tar det med ro, har liksom så mange ting å gjøre til jul at det er prioritert akkurat nå da.....men det må jo pakkes før eller siden...hehe..ikke lenge til nå smaskeli......går fort...=0)
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Ja det går fort... Den lille har ifølge jordmor vært klar til å komme i 3 uker nå..... Jeg krysser fingrene på at den blir til 2007 ;o))))
fikk prins 11.01.07 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2006 Jeg skal på kontroll imorgen og gleder meg til det...skal bli spennende å se om hodet er festet eller ikke...iflg. fysioterapeuten min er det festet...hun kan se det på at bekkenet er mer stabilt vistnok..håper hun har rett..hhehe...iflg. legen min fester sjeldent hodet seg så tidlig når man er flergangsfødende..men ligner jeg på mamma er det festet allerede..hihi..jaja...vi får se..føler meg klar, men samtidig har jeg lyst til å være hjemme i julen med familien min og det passer sååå mye bedre å få nurket over nyttår..jeg er helt enig med deg der..men men han kommer når han er klar... =0)
trarve jente25.01.07 Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Jeg har termin 25.januar og er ferdig pakket, var så dårlig en periode at vi fikk panikk. hodet er festet og jeg er klar. Bor 40 minutter unna.
selfangerkjerringa Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 Som dere sikkert har fått med dere har jeg 3 timer til sykehus i bil+ambulanse inkl ferge. Så jeg pakket denne bagen for ei god stund siden gitt Hiver stadig oppi noe småtteri til meg selv - det er jo en del man bruker enda - men stort sett er den ferdig. Gleder meg til å dra Gubben pakker pappa-bagen sin ikveld. Vi skal jo bo sammen på sykehuset i 3-4 døgn, og da er det jo greit om han og har med litt stæsj, hehe
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #8 Skrevet 21. desember 2006 Venter prins 10.01.høygravid=0 Sant det.... Hodet her var festet forrige kontroll for 3 uker siden!! Jeg er 4 gangs... Derfor sa jordmor at den kunne komme nå.....
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #9 Skrevet 21. desember 2006 har termin om 5 uker og skal pakke bagen snart...
Leola Skrevet 21. desember 2006 #10 Skrevet 21. desember 2006 Har termin om 6 dager og har ikke pakket bagen ennå. Skal bare ha med undertøy, joggebukse og genser og toalett saker å det hiver jeg fort oppi når fødselen starter;)
Bellen Skrevet 21. desember 2006 #11 Skrevet 21. desember 2006 Jeg har termin 12. januar og har ikke pakket bagen enda. Jeg begynte her forrige dagen, men ble litt tiltaksløs da jeg følte det var en del jeg ikke kunne pakke enda. Jeg har satt frem bagen og funnet frem en liste over hva jeg skal ha med, så når tiden kommer så har jeg oversikten. Har slengt oppi noen småting som jeg har blitt tipset om her på BIM og som ikke stod på lista og tar resten som det kommer. Bor ca 20 min kjøring fra sykehuset så skulle jeg ha glemt noe essensielt så er det ikke noe krise.
Beatej80 Skrevet 21. desember 2006 #12 Skrevet 21. desember 2006 Her er bagen pakket for lenge siden.. men har 4 timer med bil til fødeplassen så greit å være forberedt...
Philippa=) Skrevet 21. desember 2006 #13 Skrevet 21. desember 2006 jeg har 5- 6 uker igjen, venter til over nyttår før jeg skal pakke bagen.
rødhette* Skrevet 21. desember 2006 #14 Skrevet 21. desember 2006 Jeg har termin 15. januar, og har pakka bagen. Den tar jo ikke opp mye plass der den står inne på barnerommet, og står ikke i veien eller noe. Så like greit å ha den klar og vite at jeg har det jeg trenger i den, i stedet for å stresse med det når fødselen starter eller la sambo stresse med det
Bea80 & Gullgutten Skrevet 22. desember 2006 #15 Skrevet 22. desember 2006 Jeg her 5 uker til termin og har ikke tenkt på det engang......vil ikke tenke på at jeg skal føde....hehe....væææ!!! Men jeg ser for meg at det ikke går så altor raskt, og jeg må vel ikke springe ut dørene for å rekke sykehuset....så har vel tid til å hive noe i en bag om det skulle skje noe før tiden....som jeg ikke tror det gjør!!!
samboer87 Skrevet 22. desember 2006 #16 Skrevet 22. desember 2006 Vi har pakket bagen for lenge siden tjihi rundt uke 28 eller noe sånt, men så har jeg ligget i faresonen for å føde tidlig å da så da er det lurt å være forberedt..45min kjøretid til sykehuset og bagen er jo ikke i veien der den står på barnerommet..har som andre her pakket litt etterhvert som jeg har fått tips etc..jeg ,sambo og lillegutt har samme bag med det nødvendigste..må pakke ned CD er det har jeg ikke gjort enda..hodet har vært festet i 4 uker nå! jeeses..så håper virkelig han holder seg inne til januar..er straks i uke 36 så går nå greit om han kommer nå og da..kommer når han vil så er ikke noe å gjøre med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå