Gå til innhold

Er det flere som skal teste nyttårs aften her???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er med!!

Skal teste på nyttårsaften selv om jeg sannsynligvis har ikm 1. jan. Må jo vite om det blir champagne med eller uten "fus" på nyttårsaften!

Har starta symptomjakten allerede- hehe, jeg veeeet jo at det ikke vil komme symptomer ennå...men jeg jakter litt likevel jeg!

Jeg hadde nok el sånn på søndag-mandag. Jeg var hos gyn torsdag for en uke siden, og han kunne se egget på ultralyden- han regna på millimeter og fant ut at det kom til å bli eggløsning sønd. eller mandag. Så derfor vet jeg det. Jeg har lange og uregelmessige sykluser nemlig, så vanligvis har jeg ikke peiling på el eller ikm. (derfor jeg har vært hos gyn også selv om jeg ikke har vært prøver mer enn 7 mnd.)

Håper også på alkoholfri nyttårsfeiring!

Annonse

Hei jenter:-))

Jeg skal også teste på nyttårsaften, har ikm 1 januar. Dette blir spennende, har hatt mensmurringer i hele ettermiddag. Har vært gravid før, så jeg vet at det starter med mensmurringer og øme bryster litt nærmere ikm. Ååååå, glæde mæ sånn!!!!

Alkoholfri nyttårsaften er tingen....hehe:-)))

Hei kul på magen!

Hvor lenge er det siden du gikk gravid? Har du en bitteliten eller en litt større? Litt nyskjerrig her visst.

Og forresten- jeg har aldri vært gravid, men jeg har mensmurringer og ømme pupper før hver ikm... Tror jeg er like gravid hver gang...

Uffda, trist at det endte i SA! Får håpe du blir kjapt gravid nå!

For hver pp som har gått har jeg bestemt meg for at "neste pp...." da skal jeg ikke gå rundt å kjenne etter symptomer- men det er jo ikke mulig!! Men jeg har litt mer avbalansert sånn ellers i syklusen nå enn jeg va de første ukene. Heldigvis.

Det blir til at man ubevisst går å kjenner etter, uansett!! Men skal prøv å la det ligge noen dager nå, det er jo så mye som skjer i uka framover... Så man bør egentli ha nok å tenke på:-)))

Lykke til, så håper jeg vi prates litt nærmere ikm...

God jul og godt nytt år!!

Jeg skal også! Hvis ikke tanta har kommet da :(

Har IKM senest 31. tror jeg, men har lite tro på at den sitter denne pp. Men men, tar med CB'en på hyttetur for sikkerhets skyld!

Krysser fingre for oss alle og håper at det blir alkoholfri nyttårsfeiring for oss!!!

Annonse

Hiver meg på her. Har IKM på nyttårsaften, så tester visst ikke TR har kommet på besøk.

Men en ting jeg har tenkt på, man kan jo være gravid selv om tanta er på besøk. Hva om man drikker på nyttårsaften fordi man tror man ikke er gravid? Det er vel ikke så bra?

Uansett kommer jeg til å være forsiktig med alkoholen, som jeg har vært i ett halv år nå.... Vil ha kul på magen snart ;o)

Lykke til med testing.

IKM på nyttårsaften her og.

Får se om jeg tar en test da. Jeg skal ikke stresse med det den her måneden fordi sist så ble jeg så skuffet da tr kom.

Så jeg har ingen store forhåpninger...

har IKM 30-31, så jeg skal teste på nyttårsaften. Enten blir det en fest med smil på lur og eplemost i glasset, eller jeg kan drukne sorgene i 4 flasker champagne.... Høy fallhøyde her skjønner dere ;)

Kjenner litt av hvert rart i kroppen, men skal nok ikke se bort i fra at det er ganske så innbilt. Merkelig det derre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...