Annie Bailey Skrevet 21. desember 2006 #1 Del Skrevet 21. desember 2006 Var det utvendig eller innvendig da? Sist jeg var gravid fikk jeg første UL i uke 7 og da var det innvendig. Jeg skal i morgen. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliet og lille Knerten Skrevet 21. desember 2006 #2 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg var på ul i går - det var utvendig, er 9+6. Ul ble tatt på Byporten, hun mente det gikk fint å se gjennom magen i 10. uke. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 22. desember 2006 #3 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg var på innvendig ul når jeg var 9+5 og når jeg var 11+0 Var ikke snakk om utvendig som et alterrnativ i det hele tatt. Men alt foregikk jo veldig skånsomt og greit da.Hadde trodd de måtte lenger inn, og gruet litt for det.Så en sprell levende liten reke, og et bankende hjerte, ikke så mye mer enn det, men det var helt fantastisk å få bekreftet at den lille lever og vokser:) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 22. desember 2006 #4 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg var på ul på onsdag, var da 10+4, og de tok innvendig ul. Var ikke noe annet alternativ heller... Legen dytta den dingsen ganske langt inn, og det var litt ubehagelig, men vi fikk se en liten reke som sprellet rundt med bankende hjerte ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boble <3 Skrevet 22. desember 2006 #5 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg var på ul i går, var da 9 + 5. Var innvendig men var ikke ubehaglig, gyn. var veldig forsiktig. Utrolig flott opplevelse, lille nurket sov, men så fotbevegelser og et nyyyydelig hjerte som slo som bare det:o) Gled deg og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå