Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår sikler noe helt enormt om dagen og putter stadig hele neven i munnen. I tillegg sutrer hun litt mer enn vanlig. Hun er 4 mnd. Kan det være tenner? Når begynner man med Dentinox? Bør vi vurdere det nå?

Skrevet

Høres ut som tenner ja... Mi fikk 2 tenner når ho var 3 mnder. Er visst veldig individuelt for når man starter med dem... Jeg har vært heldig med jenta mi,hun har fått tennene uten å plages så mye. Men har kjøpt inn dentinox in case=)

Prøv å smør det på,og se om det blir forbedringer.

Lykke til!

Skrevet

Tassen er 10 mnd og har to tenner, to til er på vei hvert øyeblikk. Det sikles og kløs, men ikke noe mer sutring enn både han og vi kan leve med. Jeg har kjøpt inn dentinox, men venter med å bruke det til det eventuelt blir våkenetter el.l. Jeg har også hørt at det er verre når jekslene kommer, så da kan nok dentinoxen bli nødvendig - men enn så lenge klarer han seg uten, og jeg er så stolt av han :-)

Du merker nok på jenta di når hun plages veldig av tennene, men litt sikkel, kløe og sutring er nok helt normalt. Så lenge hun får sove tror jeg du kan drøye dentinoxen...

Skrevet

Takk for svar :o) Dette er absolutt ikke noe stort problem, ville bare forhøre meg om at det ikke plutselig blir mye værre eller noe. Men jeg kjøper inn dentinox jeg, så har jeg det til den dagen jeg evt skulle trenge det.

God jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...