Gå til innhold

au, stikninger i skjeden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg flere ganger fått noen stikninger i skjeden (eller oppover der en plass i alle fall!), og jeg synes det er ekkelt. Det er ikke sånn ligament-vondt, men noen små "lyn" som jager gjennom underlivet. LItt ekkelt, men ikke kjempevondt... Noen som har hatt det slik? SKal heldigvis på UL i morgen, er 18+0 i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også hatt det du beskriver men aner ikke hva det kan være..

vet det ikke er ligament vondt,for det er en helt annen smerte..eller ikke smerte da men...ubehag er vel et bedre ord..

Skrevet

Har også hatt det, smat at det "lyner" litt lenger bakover også hvis dere forstår.. Hva kan dette være tro..?

Skrevet

Jeg har det, men har fått forkalrt at det er i samennheng medbekkenløsningen min.

Skrevet

Ja, det kan være bekkenløsning, som gjør at det strekker litt ekstra i muskler, og annet, det kan faktisk være så enkelt som at du er gravid og kropeen forandrer seg, man *vokser* litt forskjellig i underlivet, altså tykkere slimhinner, mere blodtilstrømming, hovner litt opp og så videre, faktisk ganske vanlig med stikking, og smerter i underlivet i varerende grad hos gravide, det bare er litt tabu å snakke om, er visst privat eller no :)

Altså i aller fleste tilfeller er det ikke noe galt, husk at kroppen forandrer seg og man kan faktisk få "strekkmerker" innvendig også, altså at man inni skjeden og bekkenbunnen stekker ,utvider,vokser litt i alle de bløte delene, man får jo ikke merker akkkuratt, men at man får forandringer og dette kan noen kjenne som smerter eller ubehag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...