Gjest Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 vi skal i begravelse til min sønns oldemor og min sambo sin farmor som gikk bort for 1,5 uker siden. og gud som jeg gruer meg. er skikkelig dårlig på slike ting. blir så lei meg og gråter så masse. ikke nødvendigvis pga personen som er gått bort men pga stemningen og alt det triste rundt. musikken, blomstene og alle de triste menneskene. klarer liksom ikke og ta meg sammen og "oppføre" meg. ikke misforstå nå altså, er trist att hun er gått bort og det kom brått på men jeg har aldri hatt kjempe kontakt med henne men det er for all del trist. er så redd for at jeg nesten skal falle sammen og gråte høylytt. synes det nesten er pinlig. samtidig så har jeg hormoner som bare det, er i uke 37 og drit lei på toppen av det hele. gruer meg så sinnsykt, så kom med noen gode råd for hvordan jeg kan holde meg rimelig i "selen" under begravelsen. tusen takk.
godiva med 3 gull Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jeg skal også i begravelse imorgen, til min mommo. Kanskje om du fokuserer på at det hvertfall må være en dame i godt voksen alder. Og antagelig har fått leve et langt godt liv. Om det også har kommet brått har hun kanskje sluppet å ligge syk i lengre tid.. Jeg pleier også å få en haug triste følelser i begravelser, men etter å ha mistet mange unge (under 50) føler jeg at når noen har fått lov å bli gamle er det sånn ting er..
trarve jente25.01.07 Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Min mann sin farmor gikk bort for 2 uker siden. Han gikk alene i begravelsen. Jeg er i uke 35 og har mer enn nok med å takle alt som skjer med meg. Tror ikke jeg hadde klart en begravelse i tillegg. Skal besøke graven når småen er komt ut. En venninne av meg var i begravelse for 3 uker siden og hun brukte mangen dager på å forberede seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå