Gå til innhold

Enda et spørsmål til dere heldige :O)

camelia4årpåvent

Anbefalte innlegg

Spottet noen av dere rundt ikm da dere ble gravide? Dere som hadde mensmurringer og smerter - var de like sterke som ved vanlig mens?

Ikke mye håp her i gården, men man klamrer seg til siste slutt som dere ser...hehe..

Go jul!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg leita etter tegn og hint om at noe var på gang i måned etter måned.... men ingenting skjedde. Ikke før jeg helt glemte meg bort og ga egentlig litt F i hele babygreia. DA kom jeg plutselig på at Tanta ikke var kommet - og begynte å sjekke. Og DA satt den!

Hadde ingen tegn på noe som helst før mensen ble borte. Etterpå ble puppene ømme, og jeg har vært litt småkvalm... Men det var over ei uke etter at mensen ikke kom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sterke menssmerter men de føltes mer som et sug i magen den mnd jeg ble gravid. Vet det er mange som spotter når de blir gravide, for meg var det heller et tegn at spottingen uteble, men som sagt her finnes ingen fasitsvar:) Lykke til! God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde litt rundt IKM da jeg ble gravid sist, nå endte det i SA, men det hadde ikke noe med sammenhengen å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå akkurat det spørsmålet jeg satt inne med her... Har IKM i morgen, men pleier begynne spotte rundt 3 dager før. så ventet egentlig at det skulle starte opp i løpet av onsdagen. Ingenting hendte før i dag tidlig. Det er bittlitt farge hvis jeg ser godt etter. TR skal komme natt til i morgen. Har aldri vært så seint ute med spottinga før, så gjør som de fleste andre på bligravid, klamrer meg til håpet. Hvis det faktisk går an å spotte litt rundt IKM tider, så er det jo et halmstrå å holde seg i så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...