PetuniA *HøygraviD* Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Og magen har sunket for en god stund siden,så nå håper jeg bare at jeg slipper å gå over tiden (Termin den 17.01)
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 hei. har termin samme dag vi. var hos legen idag jeg og der var og hodet festet!! jippi!!! er rimelig lei jeg da. håper det snart er over, men kan samtidig vente til 2007 nå. sist gikk jeg 15 dager over og ble satt igang!! not again. god jul og lykke til.
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2006 Jeg er førstegangs så veit jo ikke mye om det her Forhåpentligvis så går jeg ikke over tiden Men vil heller ikke ha desemberbarn.. Helst ikke heter det kanskje,han er jo velkommen uansett God jul tilbake også
samboer87 Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 har termin 23 og hodet har festa seg:) gleder meg skikkelig..vil helst ha han ut i januar jeg og men kommern så kommern:P
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 hei... hode til min lille har også festet seg=) dette er spennende... har termin 6 februar.. GOD JUL TIL DERE ALLE=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå