tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 hvordan det er med igangsetting?? skal på vurdering av det i morgen skal møte opp kl 13... setter de igang så sent på dagen?? håper det jeg altså.... hvis ikke blir jeg virkelig skuffet.. legen min mente jeg kunne ta med meg baggen for han trodde det, men er så redd for og bli sendt hjem:((
Lystpåentiljeg Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Skal ikke se bort fra at de gjør det. Spørs vel kanskje litt på hvor moden du er. Er du feks lite moden, slik at du trenger gele/pille før du drypp, så vil jo det ta litt tid, så da kanskje du ikke er fødeklar før neste morgen. Evt kanskje du får pille/gele og får dra hjem til morgenen etter, så ser de mer på det da. Varierer nok en del avh av både deg, og hvor mye de har å gjøre.
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 sist jeg ble sjekket for modenhet hadde jeg ca 3 cm åpning.... og det er 14 dager siden har hatt mye kynnere og vondt siden da.. så kan jo hende det har åpnet seg mere.. legen sa til meg på onsdag at det er vist flere som kroppen har problemer med og sette igang fødselen på egenhånd...nå har jeg gått med åpning i maaange uker og legen sa det ikke var bra og ha disse kynnerene i så lang tid , sliter vist mye på livmora, og jeg får jo ikke slappet av, og i tillegg er lillegutt sin vekt regnet til 4500 nå.. oxo er jeg 5 dager over termin i morgen...så det er oxo noe av grunnen til at jeg skal på vurdering i morgen, har bekkenløsning oxo,veldig vondt for og gå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå