Gå til innhold

Ble nervøs jeg nå!! Noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde glemt telefonen hos svigers i går. Hentet den i stad. Da såg jeg at legen hadde ringt til meg. Har ikke bestilt time så kan ikke være utsettelse. Måtte levere inn ekstra urinprøve sist gang pga mistenksom første gang. Må være denne han ville snakke om. Noen som vet hva det kan være?? Hva finner de når de finner noe i urinen?

Kan ikke ringe tilbake før det åpner i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det er mangen som er plaget med urinveisineksjon i svangerskapet, men da skulle du vel kjendt det, med sviende vannlatning osv..

Skrevet

Har det noe med urinen å gjøre er det vel en av tre ting.

Den ene er urinveisinfeksjon, de andre er sukker som tyder på svangerskapsdiabetes og den tredje er protein eller eggehvite som kan (nå må du ikke bli for skremt men..) være et av tegnene på begynnende svangerskapsforgiftning.

Håper det ikke er noe farlig, og selvom det skulle være noe slik så er det neppe noe god hvile eller riktig kosthold kan rette opp i :)

Lykke til!

Skrevet

Hadde det vært noe "farlig" som det hastet med hadde h*n ringt igjen. Men man blir jo alltids litt nysgjerrig.

Skrevet

takk for svar..:)

Må ringe i morgen... håper alt er bra.. svir ikke eller noe når jeg tisser og ingen andre symptomer på urinveisinfekjson.

Off...

Jeg som har sluttet og røyke og har bra kosthold og passet veldig på.

Hva er grunnen til at en kan få en av de to delene du sa da?

Skrevet

Svangerskapsdiabetes kommer vel såvidt meg bekjent stort sett av for høyt inntak av sukker. Men svangerskapsforgiftning kan vel komme av arv, stress, og noen andre ting som jeg ikke husker.

man kan ha urinveisinfeksjon uten å ha noe særlig med symptomer, spesielt når man er gravid, for da registrerer man jo ikke at man må tisse oftere f.eks:

Ring legen i morgen. Kanskje det er noe helt annet også, som vi ikke har tenkt på:)

Det er nok ikke noe farlig skal du se:) Kanskje han til og med ringte for å fortelle at prøvene så helt bra ut:)

Skrevet

jeg leverte urin i stad og da hadde jeg blod i urinen..det kan hende du har det å..men det var vist ikke farlig..jeg hadde vist litt sopp i skjeden,at det var derfor..jeg merker ikke soppen da..så kan jo hende du har det..aner ikke,sikkert ikke farlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...