Gå til innhold

Dåkker som gjer babisan dåkkers minifom


Snupidupi

Anbefalte innlegg

Sett dåkk dem i kjøleskapet etter kvær bruk? Dag og natt?

 

Ellers så vil æ bærre si at avent skjeien e super førr å gje minifom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi gjør det.. Men den blir stående på bordet mens jeg ammer, og tar den med når vi skal ut i tilfelle amming.. Så den står ikke alltid kaldt, tror ikke det gjør noe.. Har ikke sett den Aventskjeien, hvor kjøpte du din? Er jo utrolig stress å få til med vanlig skjei, jeg blir så frustrert at jeg trykker dråpene rett i munnen hannes tilslutt:)

 

Har babyen din kolikk forresten? Vår har.. Utrolig slitsomt... Har fått tips om massasje fra akupunktør, så virker som om det er blitt litt bedre:) Sov fra 12 til 06 i natt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... men ho har vældi mye ondt i magen! Ho vil helst holdes underarman og heng rett ned når ho har spist... tulla me at sambo må lag ho et stativ ho kan hæng i ;o)

 

Kor du masser?

 

Aven skjeian e kjøpt på Mega... di e smalere og ikke så høye kanta på sian...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, så de i butikken vår også nå, men har sluttet med minifom, så ikke ut til å virke egentlig.. Litt usikker på hva som egentlig er problemet her, han griner ikke hver dag, og ikke alltid han har vondt i magen..

 

Masserer langfingrene fra tuppen ned mot håndfalten, lillefingeren fra håndflaten mot tuppen og yttersiden av pekefingrene fra der den begynner til toppen.. Og fra håndleddene på begge armer opp mot albuen, men på kanten av armen så du kjenner beinet. Og tilslutt på ryggen, langs ryggraden fra topp helt ned over rumpa.. Og alle delene skal masseres 50 (!!) ganger.. men veldig forsiktig, bare stryke.. Det virket ikke til å begynne med, da sa hun akupunktøren at vi måtte gjøre det hardere.. Og la soverommet være over 20 grader. Har i tillegg en del matvarer jeg ikke kan spise (sjokolade, alle te og kaffi, is og kald drikke, chili, løk i alle varianter og pepper..) Kan se ut som om dette har hjulpet.. Verd et forsøk da:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...