Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Bør man pumpe seg før man spiser pinnekjøtt? Og kan man da amme som vanlig dagen etter, eller bør man ha pumpet litt til den dagen også? Vil spise pinnekjøtt på julaften.....
SK&Maylen Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Eg tror ikkje pinnekjøtt er noe problem! =)
yasmina Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Pinnekjøtt har aldri vært noe problem her i huset....
Gla-mor Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Kanskje de små reagerer på kålrotstappen....., men det er ikke sikkert. Ikke dagen etter i alle fall. Så jeg ville ha spist pinnekjøtt og kålstappe og tatt sjansen på at det går bra.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Minstemann i huset reagerer på mye salt, så om din er likedan så reagerer han på pinnekjøtt.. Jeg spiste 4 stykker på ett julebord, med resultatet grønn bæsj og urolig mage (spiste ikke kålstappe så det var pinnekjøttet ), men så reagerer han om jeg spiser en liten neve salt potetgull også da så..hehe fin slankekur denne amminga ja! ingen sjokolade eller potetgull eller julemarsipan eller nøtter eller.. *sukk*..jaja! God jul blir det i alle fall Håper dere andre får en like god jul
TurboPrinsessen:-) Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 Aldri tenkt på at pinnekjøttet kunne være noe å reagere på, men jeg har spist det 3 ganger nå, og hun har ikke reagert. Jeg ville prøve før jul om jeg kunne spise kålrabistappe, og det var ikke noe problem. så jeg kan kose meg på julaften:-) Gleder meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå