Gå til innhold

Disse såkalte "se" damene våre på spåsiden... 23:46 19.12.2006

Anbefalte innlegg

Disse såkalte "se" damene våre på spåsiden... 23:46 19.12.2006

Har i fullt alvor spurt etter flere ting der inne. Men man får jo bare svadasvar.. og av 4 stykker som har svart meg på forskjellige ting så har tre av de hvert på jordet! Sistemann kan jeg ikke finne ut av om er på jordet før til våren (graviditet).

Svarene er jo så vage at hvem som helst kan skrive det samme.... "jeg ser en vask" om noe jeg har mistet på badet... ehhh... ja det er som regel en vask på et bad..!

Trodde faktisk de var seriøse disse damene, men skjønner jo at dette bare er tull!

Litt feig i dag, så signerer

Anonym

[svar på dette innlegget]

Sv: Disse såkalte 23:47 19.12.2006

Feiging.

jeg har sagt det samme tidligere..........med nick.

Kom igjen........stå for det du mener!!!

Eat sardines and die

Sv: Disse såkalte 23:48 19.12.2006

Hva fikk deg til å tro at spådamer på et forum som dette er seriøse?

Fødselsdato og så vet de alt som kommer til å skje deg? Trukke det nei.

Darth Vader

Sv: Disse såkalte 23:55 19.12.2006

Ja , takk da !!

Cat.68

Sv: Disse såkalte 23:57 19.12.2006

Men Cat. det er jo litt ymse der inne. Det ser sikkert du også. Noen har mer ved seg enn andre.

Darth Vader

Sv: Disse såkalte 23:58 19.12.2006

Joda det kan vel hende, men synes disse trådene har en tendens til å dra alle over en kam!!

Cat.68

Sv: Disse såkalte 23:59 19.12.2006

Det har du nok rett i. Men sånn er det jo med de fleste tråder her inne. Man generaliserer og provoserer. Noe mener man - noe provoserer man fram.

Darth Vader

Sv: Disse såkalte 00:53 20.12.2006

Du er ikke en av de som har svart meg cat.68, så denne var ikke ment på deg. Men som Darth Vader sier, du også må vel se at det er mye ymse der inne?

Anonym

Sv: Disse såkalte 01:53 20.12.2006

Jeg gidder ikke bruke energi på tull, bare så det er sagt!

Twig

Sv: Disse såkalte 09:26 20.12.2006

Spørsmålene jeg har lagt inn på spå er med nick og definitivt ikke tull. Men svarene er jo bare svada..

Men det er jo som darth vader sier, hva kan jeg forvente på dette forumet?

Og ja isis79, de som tar betalt er jo ikke noe bedre... Har fått et svar der også som bare var tull! Også skal man liksom betale for dette?

Og ikke minst så godkjenner DiB denne salg av "fake"spåtjenester..

Anonym

Sv: Disse såkalte 07:41 20.12.2006

Jeg har aldri forstått hvorfor synske folk ikke vinner i lotto.

Dodge

Sv: Disse såkalte 08:26 20.12.2006

-DODGE.. det er fordi de ikke vil "misbruke" sine evner..hahahah =0)

Råddåræva.

Sv: Disse såkalte 08:28 20.12.2006

Jeg ville kalt det å tjene til livets opphold. :D

Dodge

Sv: Disse såkalte 09:03 20.12.2006

Vil nødig tråkke noen på tærne, men det er vel litt sannhet i dette at hvem som helst kan more seg me å leke synsk inne på spåsiden. Har vært meget fristet selv til å gi noen tullesvar der inne, men har ikke gjort det.

Dersom noen virkelig er begunstiget med å "se" inn i fremtiden og finne savnede ting og tang, hadde de vel hatt et tlf.nr det koster 50 kr min å ringe til, og ikke brukt tiden gratis på dib. Det er det jeg tror da...

Mor@te4

Sv: Disse såkalte 11:24 20.12.2006

Selvfølgelig kan hvem som helst finne på ting der inne hvis dem vil, og det er også skrevet en varning fra Jm Siri om det i overskriften.Jeg har etterhvert funnet mange mange ting her inne, og hjulpet flere med både spåing og healing her inne, men som sagt jeg ville aldrig kommet til å si hvem og hvis de ville gi seg til kjenne for å bekrefte eller klage på mine evner så må de selv gjøre det. jeg vet ikke hvorfor jeg har disse og ikke vet jeg hvordan det fungerer. Det bare er sånn noe jeg valgt å leve med for å hjelpe andre (NÅR JEG FØLER FOR DET). jeg hadde slevfølgelig kunnet ha et telefonnr der hvor jeg gjør dette og tjent masse penger på det, og ibland når det vært vanskelig å få endene ti å møtes har det vært fristende tru du meg, men for meg blir det feil. Jeg kan ikke hjelpe alle, ikke altid "ser" jeg noe heller og ibland bare babler kortene derfor synes jeg det blir feil å ta betalt for noe som kanskje ikke gir noe som helst. Det er heller ikke av det henseende jeg gjør dette. jeg gjør det for å være snill og for å hjelpe andre. Jeg er ikke så grådig at jeg trenger å tjene penger på dette. Hadde jeg bestemt meg for å bruke hele min tid på dette og som et yrke da hadde det stilt seg annerledes, men dette er på hobbtbasis, og på det nivået et jeg selv bestemmer når jeg gidder å holde på med dette. Det tar dessuten ganske mye energi ifra meg selv og jeg trenger selv å ha litt overskudd for å gjøre dette, noe jeg ikke altid har!! Det vil altid finnes tvilere, sånn er det. For meg spiller det igrunn ingen roll hvor mye noen tviler, de evner jeg har forsvinner ikke uansett, jeg er jo født med dem og går sannsynligvis i graven med dem.

Som noen sa over her at rart de ikke vinner på lotto!! Jeg kan love deg at hadde jeg fått en visjon om en rad hadde jeg tippetden tvert, men desverre får jeg ikke frem noe slikt. Jeg klarer faktisk ikke å "se" noe ifht min egen familie, jeg kan få føleser om at noe er galt, men får omtrent aldrig frem hva?? Det er jeg igrunn veldig takknemmelig for!!

Det finnes masse humbug, visst gjør det det, og desverre gir de dem som har evner et dårlig rykte. Men disse skal selv leve med at de lurer, og jeg trur de etterhvert avslører seg selv.

Men derifra å kreve av de som spår at de aldrig kan ta feil før de blir klassifisert som løgnere den er drøy!! Ikke ens leger eller de mest anerkjente klarsynte i verden har rett eller kan hjelpe alle ganger!!

Cat.68

Sv: Disse såkalte 09:04 20.12.2006

Hehe..mulig at kansje en eller to kan "se" litt...hvis ikke så har de vanvittig flaks i gjettning.. Men resten av gjengen..og spes de som tar betalt...jaja...humbug rett og slett...

Signert med nick ;)

Isis79

Sv: Disse såkalte 09:31 20.12.2006

Jeg har blitt spådd av 3 stk på spåsidene å ringte til slutt en spå dame som jeg kjenner å som har rett stort sett i alt hun spår. Å alle 4 sa det samma å mye har skjedd til nå, noe venter jeg på forsatt men det er fordi tiden ikke er her ennå da det skal skje. Så jeg tror alle kan ta litt feil, men betviler ikke evnene demmes heller.

Anonym

Sv: Disse såkalte 09:40 20.12.2006

tja..mulig noen er mer "lettleste" enn andre ;)

Men alltid gøy når en som selv "ser" blir spådd av andre som "påstår de ser" ;)

Isis79

Sv: Disse såkalte 09:43 20.12.2006

tro mye handler om å TRO også, å være åpen om ting som er overnaturlig.

Anonym

Sv: Disse såkalte 09:49 20.12.2006

Tja....er man fødd med "evner" så har det forsvinnende lite å gjøre med tro....TRO meg ;)

Men nå bruker ikke jeg mine "evner" aktivt...prøver heller å feie dem under teppe. Men aldri prøvd å "spå" noen via tllefon, nett etc....og aldri via dato...skjønner ikke hvordan de får til det. jeg kan "sanse" ting hvis jeg tar folk i hånda..kommer "glimt" hvis noe stort nylig har eller skal skje. Og så drømmer jeg av og til om de rundt meg....høyst ufrivillig hele MØKKA for å si det mildt! Kunne jeg valgt å "se" det jeg kun vil se.....så hadde jeg kansje brukt det...men man ser da bare elendighet og faenskap.

Isis79

Sv: Disse såkalte 09:51 20.12.2006

ps. hele "elendigheta" går i arv i min familie...farmor har det..oldemor hadde det..osv osv...

Isis79

Sv: Disse såkalte 09:55 20.12.2006

Syns det er latterlig at noen tror på spåing uansett - både her inne og ellers...

Anonym

Sv: Disse såkalte 10:05 20.12.2006

Jeg velger å være åpen om tro på alterativt, har selv opplevd å sann drømme 3 ganger var en advarsel til meg i de drømmene. ingen av de 3 tinga jeg har sanndrømt om hadde jeg noe anelse om skulle skje meg.

Anonym

Sv: Disse såkalte 11:05 20.12.2006

Ingenting av det de har spådd om meg der inne har stemt!

Anonym

Sv: Disse såkalte NYTT 18:56 21.12.2006

Berre for å ha det sagt,at de som trur at alt ein spår,skal være den heile,og fulle sannheit,...er ganske blåøgd.Me har aldri gått ut å sagt at ja,alt dette vil skje.MEN eg for min del seier ofte at slik eg ser,eller føler det,så vil slik og slik skje.Lese teksten skikkelig,er viktig då..Og eit anna poeng,kvifor sløse vekk tida vår på å spå dere som egentlig ikkje trur det spøtt, eller har interesse for spåing??Det går mykje krefter på å spå.OG heldigvis så er ikkje alle slik laga at ein skal ha penger for alt. Gleden med å helpe er betaling nok for meg.Og heretter,hold dere unna sidene dere som ikkkje har tru eller interesse for dette.Ikke rart at enkelte er omtrent umulige å lese..........................................................

Med nick

nattinatt

Tilbake til Kranglesiden

Fortsetter under...

Blir bare helt matt av slike mennesker.. :)

Er det en ting jeg ikke gjør, så er det å bløffe folk.

INGEN spår 100 prosent rett uansett hvor mye man prøver å vrenge ut alt av en fdato og personen som spør..

Noen er veldig enkle å lese, andre ikke.. :)

Er dere så himla skeptiske til oss, så hvorfor i huleste gidder dere å spørre?

Ja helt enig med Twig!!! Er bare å lukke øynene hvis en ikke liker dette. Jeg tror på dette, men selvfølgelig så tar jeg det med en klype salt...er jo mange tullinger der ute... Jeg har bare ikke så mange fordommer og velger også å tro at det er mer mellom himmel og jord en det øyet kan se. Men nå virker det som at de fleste mennesker er bygget til å tro at vi er de eneste som "hersker" på denne jordkloden. Yeah rigt=)

Men, heldigvis så kan vi velge selv hva vi velger å tro på. Liker du ikke dette forumet, ja så hold deg langt vekk i stedet. Så slipper vi all den negativiteten her hvertfall!!!

Oi,såpass :(

Hvorfor be om å bli spådd hvis en ikke trur på det da? Er sikkert enkelte som blir sure hvis/når de ikke får det svaret de ønsker...Tåplig er det nå likevel! Synes det er spennende å bli spådd jeg da :) Har blitt spådd nogenlunde likt av flere spådamer her ang graviditet, så det blir gøy å se om det blir som jeg er blitt spådd. Håper det :)

Tror det er mange som har evner utover det vanlige, og bestefaren min skal ha sett "folk" som andre ingen så...så jeg trur jeg :)

Så dere som ikke trur..hold dere på et annet forum, så kan heller spådamene bruker sin tid og energi på folk som faktisk har et åpent sinn til spåing.

Vil bare takke alle spådamene som har vært så snille å svart meg på mine sp.mål, og jeg kommer faktisk til å benytte meg av en personlig lesing av Kimby! Tenk så dum jeg er som bruker penger på det ;)

Forøvrig vil jeg ønske alle en Riktig God Jul og Et Fredelig Godt Nyttår :))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...