Gå til innhold

Kan en farge håret når en er gravid?


Lillema - 06.07.07 *Overtid*

Anbefalte innlegg

med sånn en kjøper på butikk å gjør selv jeg tenker på..=)

Best å være på den sikre siden;)

 

God jul da alle sammen!! c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en bok av legen min (i USA) med masse spoersmaal som gravide spoer, og der sto det noe om dette. Det er mest sannsynlig ikke farlig, selv om mange velger aa ikke gjoere det pga sterke lukter o.l. MEN det staar ogsaa at haaret har en tendens til aa reagere veldig annerledes fra normalt naar man er gravid-pga hormoner o.l. Fargen kan for eksempel ikke sitte, eller saa kan det bli en helt annen farge. Selv har jeg valgt aa la vaere aa farge haaret i denne tiden, litt fordi jeg vil unngaa sterke lukter men mest fordi det er saa utforutsigbart hvordan fargen vil slaa ut. Boka anbefaler for saa vidt at man venter, selv om den ogsaa sier at det mest sannsynlig ikke er farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ogsaa foeye til at det kan tenkes man er litt forsiktigere med slike ting her borte enn i Norge. Mest er jeg redd for at fargen ikke sitter som den skal. Hadde vaert greit aa hoere om andre har noen erfaring paa dette--det at fargen kan slaa ut feil er kun noe jeg har lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå til frisøren du..

det blir mye dyrere vist du må rette det opp etterpå...

det er riktik att håret kan reagere anderledes når man er gravid,men er ikke sikkert det gjør det..

hjemme farger er MYE sterkere enn det frisører bruker,(frisører kan blande det til på en mye greiere måte)..

så rås fra frisøren, gå til en frisør som kan dette med farge:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...