Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #1 Del Skrevet 21. desember 2006 Hvordan får jeg lagt inn ny info slik at jeg kan se hvor langt jeg er kommet,og hvor lenge jeg har igjen....... fødte i jan. å nå er jeg på`n igjen serru..... Dette ble litt snålt formulert,men kanskje noen skjønner no av det alikavell:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 21. desember 2006 #2 Del Skrevet 21. desember 2006 du bare endrer på bruker infoen;) er en rubrikk på din egen side som heter brukerinformasjon, du bare trykker på den, og endrer;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 21. desember 2006 #3 Del Skrevet 21. desember 2006 Gratulerer med ny spire forresten;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #4 Del Skrevet 21. desember 2006 Tuse takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #5 Del Skrevet 21. desember 2006 litt ivrig....manglet en n der gitt;) prøver igjen -TUSEN TAKK!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå