kristin2 Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Har hatt noen innlegg her i frustrasjon over hvilken barnevogn jeg skal ha. Tusen takk til alle dere som har tatt dere tid til å lese og har gitt meg svar. Det er jo så mye tenke på når man skal velge vogn i den barnevognjungelen som er i dag. Nå er valget tatt og det blir en Bugaboo Cameleon med tilhørende stelleveske!!!! Hurra!!!! Den virker veldig bra i forhold til våre behov (vi bor midt i oslo og trengte en lett byvogn da vi også bor i 4 etg uten heis). Angående skogsveier så er kanskje ikke Bugabooen den aller beste, men den har fått så mye skryt og det virker som det er så mange som er så utrolig fornøyd med den. Når vi stod på Babyshop her forleden dag så kom det inn en jente som hadde denne vognen. Vi spurte henne om hva hun syntes og hun roste den opp i skyene. Skulle nesten tro hun var kjøpt og betalt av Bugaboo selv, haha... Håper vi har gjort et godt valg. Vogna kommer om 4 uker og vi gleder oss til å ta den i bruk. Valgte sort/grått understell og rødt trekk. Det er jo også så enkelt å skifte farge på trekket så her kan vi variere
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Så bra- dere kommer ikke til å angre!!! Vi har den i de samme fargene, og er veldig fornøyd med både farge og funksjon! Kommer nok til å kjøpe de store vinterhjulene bare "for å være kledd for all slags vær". Hvor har dere kjøpt? Enjoy!
milva76 Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Grattis!! Da får vi også lik vogn! Gleder meg masse til å bruke den. Foreløpig står den midt på stuegulvet. Vi skal også kjøpe vinterhjulene som hører til.
kristin2 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2006 Heisan! Neida vi kommer forhåpentligvis ikke til å angre, hørere så mye bra om vogna at det skal vel godt gjøres å angre. Vi kjøpte vogna på Babyshop i Oslo. Kjøpte flere ting der og fikk dermed litt rabatt på alt i alt Kjøpte vogn, stelleveske, seng, voksipose, bilstol og diverse ting som madrass til seng, dyne + pute etc. Fikk ca 3000 kr. i rabatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå