Gå til innhold

har dere også ømme pupper nå?

Anbefalte innlegg

Er det sånn at alle dere som venter på mensen nå, og håper at dere er gravide er ømme i puppene? Jeg er veldig øm i puppene nå, men jeg orker ikke å tro at jeg er gravid hvis alle dere andre også har det sånn..for da er det vel bare innbildning/mensen-vondt..

Fortsetter under...

jeg er øm i puppene, men er fortsatt ennå så mye som 6 dager til ikm :)

mange som har det som ikm symptom, men kan ikke huske at jeg faktisk har hatt det før. he he

*krysser fingrene for deg*

Jeg hadde første dag i sist mens 21. november, men jeg vet egentlig ikke hvor lang syklus jeg har..samboeren min skal kjøpe graviditets-test i kveld..så da får vi se..MEN som sagt..jeg tør ikke å håpe. er sikkert for tidlig å teste uansett..Tror jeg hadde så mye som 34dagers syklus sist, så..

*krysser fingrene for deg også*

jeg var øm/sår rundt el...tålte ikke å få dusjstrålen på dem en gang...så forsvant det...og for to dager siden fikk jeg veldige stikninger i puppene, og nå er de bare rare...hehe om det kan forklare noe...i de andre pp`ene mine har jeg værtøm fra el til tr....så denne ganger er det annerledes for min del, men om jeg er gravid eller om tr kommer aner jeg ikke....håper jo på at jeg er gravid denne gangen da siden alt føles annerledes ut=)

*XXXXX*

Huff..jeg begynner virkelig å mistre trua på at jeg er gravid..hvor vanlig er det å få ømme pupper rett før mensen? Er det sånn at 99% får det liksom? (jeg husker ikke om jeg pleier å få det)..Sist jeg hadde ømme pupper viste det seg at jeg faktisk var gravid. (men jeg mistet). Derfor ble jeg veldig glad når puppene ble ømme for ca. 3 dager siden...Men...det er vel bare mensen som er på vei...huff..*lei*

er nok veldig individuelt det der=)kan godt hende det er et graviditetstegn for deg, at det er det første du merker det på....*krysser fingrene for deg jeg*må gi beskjed når du har testa*XXXX*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...