Gå til innhold

Hvordan kjennes mensmurringer ut som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjennes mensmurringer ut som? Har aldri hatt vondt noen gang i syklusen min, verken før p-piller eller på, så lurer jo litt:o) Men nå gjør det vondt og ubehagelig nederst i magen (begynte ca 5\6 dager etter evt el), blir verre jo mer fysisk aktiv jeg er. Kommer slike ordentlige stikk som stråler nedover, og etterpå er det bare ømt innvendig, kan ikke hoste når jeg ligger engang uten at det stikker som pokker.... Men når jeg har hvilt en god stund eller sovet merker jeg ingenting... Hmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm sånn føles ikke min mensmurring ut som...kan liksom ikke forklares, det er bare litt ulmende vondt på en måte...

Skrevet

Hmmm...kanskje dette bare er bivirkning da? Slutta på pilla 1 nov, men hadde allerde tatt 6 piller da, så dette er jo første syklus uten noen form for hormontilførsel....

Skrevet

kan jo hende det er egget som fester seg;o) det føles litt ut som stikninger..

Skrevet

Det hadde jo vært noe, men skal man ikke kjenne det "hele tiden" da, ikke bare når man stresser rundt på jobben?

Skrevet

tja er vel forskjellig det og, noen kjenner det nå rman er fysisk, andre hele tiden mens andre igjen ikke kjenner noe..=)

Skrevet

oooh... måtte bare skrive her jeg og.. jeg føler det akkurat som deg... er jeg avslappa og tar det helt med ro så har jeg ikke noen smerter neders i magen, men så fort jeg begynner å stresse og bruke kroppen så gjør det vondt neders i magen... :/ jeg blir svimmel i samme slengen jeg da... jeg skulle hatt mensen i dag, men hu har ikke kommet enda :D er det bra kanskje?

Skrevet

Jeg har hatt stikninger i hele dag jeg også... akkurat som om jeg har hatt hold. men bare på jobben når jeg har jobbet, for å si det sånn da. har ikke hatt noe særlig vondt nå som jeg slapper av...

trodde jeg fikk mensen i går, og var sikker på at jeg fikk det i dag også. men nå har det ikke kommet noe på syv timer.

Skrevet

Kanskje det blir en positiv test i julegave på oss da:o)

Skrevet

lykke til jenter=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...