Gjest Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Får vi fødselspengene først helt i slutten av mnd? Er ikke det litt lenge til det da? Når man er vant å få lønn 12. hver mnd,liksom.. *lurer*
fikk prins 11.01.07 Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 hei...trygden kommer i slutten av måneden ja...jeg får refusjon jeg da så jeg beholder samme lønningsdato som tidligere...det er jobben min som betaler ut min lønn i permisjonstiden,,de får etterbetalt fra trygdekontoret..men dersom du ikke jobber i kommunen er det trygdekontoret som betaler ut og det er i slutten av måneden...
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 oki.. blir en lang mnd med en lønn da.. jaja :-)
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Jeg blir så forbannet på arbeidsgiveren min, for han har selvfølgelig ikke klart å sende inn det ene papiret han skulle fylle ut... Går ut i permisjon 6 januar, så har han tidligere sagt han har sendt inn alt, ,men ringte idag for å sjekke siden han ikke er helt pålitelig, og neida de hadde ikke fått det de trengte.... Så jeg kommer til å klikke om dette gjør slik at jeg ikke får utbetalt permisjonspenger i januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå