Honningmelon Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Har bebisene fått noen rutiner på soving og spising?Har de faste sove/spisetider? Det har ikke min.HUn sover når hun er trøtt og spiser når hun er sulten. Legginga skjer når jeg legger meg,pga at hun ikke vil sove i sin egen seng...Gleder meg til ting blir litt mer forutsigbart... Og hvor mye er de våkne i løpet av døgnet?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Gutten min er 7 uker på tirsdag.. Han har ingen rutiner sånn enda.. bortsett fra siste måltid kl 22.30 på kvelden, og da sover han til 5.30-6.00 ca.. Han er veldig mye våken på dagen, sover nesten ingenting.. Får mat altfra 2.-4.time på dagen..
Videlivi Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Jenta mi er 7 uker, sover ra 11 til 7-8 tida på morgenen. Sover noen timer på dagen, men er også mye våken. Spiser med 2-4 timers mellomrom. Etter 7-8 tida på kvelden, vil hun gjerne ha mat hver time. Gir derfor erstatning som siste måltid. Men hun hadde ikke noe rutine, i det heletatt, før hun ble ca 6 uker... =)
♥sjiga♥ Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 ikken en rutine her altså bortsett fra at jeg ikke lar det gå lenger enn 3 timer mellom måltidene. pjokken sover når han er trøtt er våken når det passer han og holder oss andre våkne til han mener det blir natta. om det er kl: 23, 1, 2 eller 5. vi legger oss sammen men han holder oss våkne med godlyder, skriking, pupping og bleieskift. og når jeg tror jeg har funnet noe som minner om en rutine fek. tror han vil sove fra da til da da kan jeg banne på at den dagen jeg trodde det skulle bli slik da finner han ut at han ikke vil ha den rutinen likevel. men dette går seg vel til etterhvert. og min er 1 mnd. gammel.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Min er ikke mer enn 23 dager da,men har enda ikke fått skikkelig rutiner på dette.Holdt på å komme inn i en rutine,men så fikk han mer luft og magesmerter og dermed gled det ut igjen.Han får bare ta den tid han trenger for å komme inn i rutnier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå