♥maxen min♥ Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Er jo litt sent da for han skal jo legge seg rundt 1930.. Men alle hans sovestunder på dagen har endret seg, og nå har jeg ikke kontroll her. Vanligvis pleier han å sove fra 11-12 og så en time etter et par timer igjen og så rundt 1630-17, men nå er det ingenting som stemmer lenger. Går han mot to sovestunder på dagen kanskje? Hvor ofte og når sover deres små på 5,5 mnd?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 hvorfor stresser du sånn meg å ha hanpå klokka?? barn er ikke helt like hver dag.. de gir tydelig beskjed når de er trøtte..
Guttemamma til tusen :) Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Kan godt være han går mot 2 økter.. min gjør det, men er 8mnd han da. Det er ikke hver dag han kun nøyer seg med to..det spørs hvor lenge han sover ved hver lur! Er min trøtt i 6 tia, og skal legge seg 7, ja da underholder jeg han litt med bøker, kanskje et kveldsbad ol.. du må se han ann...kan jo bare være det er en periode også )
♥maxen min♥ Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2006 Jøss så kritisk.. Hva m å bare la være å svare når du ikke svarer på spørsmålet mitt. Stresser ikke, har han ikke på klokka, håper du skjønner at han ikke sovner kl 11 men at det kan være + og - en halvtime. Men vi har hatt gode rutiner og nå holder han på å endre søvnrytmen og derfor spør jeg andre med barn på samme alder hvordan deres bebiser er.
monztah Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Kan nok hende han går mot 2 økter, ja. I hvert fall gjorde snuppa vår det når hun var 5 måneder, er 6,5 nå. Det som skjedde hos oss var at hun gikk fra å være våken 2 timer i strekk til 3 timer i strekk før hun trengte en dupp. I begynnelsen måtte vi "jobbe litt" med å underholde henne den siste stunden. På den måten ble det ikke nødvendig med en dupp til som da ville blitt for seint på kvelden i forhold til legging for natta.
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Tror våres to er ganske like for tiden. Det virker som om jenta vår også går mot 2 lurer. Her soves det i 11-tida opptil en time mens vi går tur, og så sover hun igjen en time eller 2 i 14-15 tiden. Er i seng rundt kl. 19 og står opp i 8 tida. Da har vi vært oppe x-antall ganger å ammet på natten. Våkner din en time etter han har lagt seg for kvelden? Det gjør mi si...
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 Hei snuppa, så natta var vanskelig igjen og...ikke lett det der, kanskje ide å legge han på eget rom snart. Ikke så spennende å våkne da. Olivia sover to økter nå, har gjort det noen uker så er ikke så dumt det da. Sover mye lenger om gangen og da, kjempedeilig. God jul da, får nok ikke sett dere før etter nyttår da får vi starte på'n igjen. håper det fikser seg og at marius kan ta noen netter når han er hjemme. han kan jo sove det inn på dagen mener jeg, hihi, klem
♥maxen min♥ Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2006 Hei snuppis! Jada, han holder på enda han vettu, men er jo like skjønn da! Har nesten ikke hjerte til å nekte han mat på natta, også er det jo så kos.. Men venter til han er 6 mnd før jeg begynner å nattavvenne han. Var akkurat inne hos han nå, stakars han kommer alltid med et skrik ca en time etter at han har sovnet, men nå var det hyling. Våkner ikke da, men med litt kos går det bra! God jul til dere også, kose dere masse og kjør pent!! Ses på nyåret da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå