Gå til innhold

Hva synes dere om Leah?


Novembergutt<3

Anbefalte innlegg

Vi har liksom fallt ned på dette navnet, så har jeg kke noen og diskutere valget vårt med - for vi skal holde det hemmelig for de vi kjenner.

 

Er navnet oppbrukt av Martha og Ari (jeg tror liksom det vil gå litt over etter som årene går, men er usikker..)

 

HJELP:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fint og hvis dere liker det så ta det. Men det gir meg assosiasjoner om Märtha og Ari ja. Men er ikke så farlig det vel!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si at navnet er oppbrukt av kongefamilen - det finnes drøssevis av andre Lea og Leah'er for tiden. Jeg synes dessverre navnet er mindre pent og ville aldri valgt det. Det minner om leamus og lealaus og....andre ting som leer på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ei jente 2 mnd etter Martha og Ari, og hadde bestemt meg for navnet Leah for lenge lenge siden. Da de kalte sin datter det ble jeg litt i tvil, men endte med at jeg brukte det.

Syntes selv at min navnekombinasjon var MYE finere:) Mi heter Leah Nikoline.

 

Så jeg synes navnet Leah er kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ei søt lita jente som heter Lea uten h. Da går det til nød an, og hun er dessuten 6 år eldre enn Mârthas barn. Men sånn generelt syns jeg det er historieløst og forferdelig å bruke Lea(h). Hva med Rakel - som var søsteren til Lea? Mye penere, sjeldnere og ikke belastet med kongelige vibber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...