Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 hei... sambo vil på død å liv ut og feste og drikke i jula,mens jeg mener at vi burde holde oss hjemme,og heller ha barnevakt noen timer slik at vi kan være litt sosial med vennene våre:) Vi skal trossalt være vekke fra småen noen dager på nyåret,kommer til å bli nok drikking da... Vi diskuterte d der i gårkveld og jeg ble ganske så sur på sambo fordi han ikke vil prioritere sønnen sin i julen... Ser ikke helt ut som han skjønner at vi faktisk har blitt en familie nå og at drikking og festing skal være sist prioritert...ivertfall i jula! hva syns dere om dette?er jeg for streng?=/
Mersa og gutta <3 Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Går det ikke ann å gjøre begge deler da? La han få seg en fest og så prioritere familie og venner resten av jula?
*bolla pinnsvin* Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Sambo skal ha alle gutta her på 2. dagsfest, så da tar jeg med meg knerten til mormor og morfar. Helt greit her i huset i hvert fall. På den annen side vet jeg ikke hvordan samboeren din er. Hvis han er sånn som MÅ på byen hele tiden, blir super-drita og bare ligger på sofaen dagen etterpå, så skjønner jeg deg godt. Er han sånn som min samboer, som er verdens beste pappa, men som også liker å ta seg en fest innimellom, så la han dra
mai mammaen til to Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 samboeren min skal på julebord med kompisene neste torsdag...da blir det nok en god del drikking... men det er greit så lenge det er en dag...
SK&Maylen Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Syns begge deler går an, og siden du er her på 0-1, er vel småen neppe så stor at han skjønner så veldig masse av det om pappa ikkje er der en kveld for han vil på fest!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 Hmmm...lurer på hvorfor det er så mange her som synes det er helt ok at gutta tar seg en fest mens mamma`n er hjemme med barn...er det ikke to som har blitt foreldre her da???Bør jo ikke være noen forskjell...
SK&Maylen Skrevet 21. desember 2006 #8 Skrevet 21. desember 2006 Eg skal ut, og han skal ut, ingen forskjell her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå