Gå til innhold

Har mottat brev om å ringe inn mens når vi er klare, MEN...

Anbefalte innlegg

For en mnd siden sendte gyn søknad til tromsø for IVF. Allerede nå har vi kommet gjennom mølla og kan faktisk ringe inn mens neste uke. Og det er jo helt fantastisk!

Men da jeg var hos gyn for en mnd siden, hadde jeg veldig tjukk slimhinne. Han satte meg på tidagers primolutkur som jeg skulle ta i to sykluser. (For å stabilisere den igjen) Jeg er nå akkurat ferdig med den første kuren. Også sa han at han ville se meg igjen om et halvt år.. Jeg protesterte litt og kommenterte at det er kort venteliste på UNN, men han svarte at jeg ville nok ikke komme igang med fosøk før etter sommeren, og at han MÅTTE ha en siste sjekk før vi skulle ha forsøk.

Problemet mitt er nå; kan jeg begynne forsøk rett etter at jeg har gått på en primolutkur? Gyn har julestengt nå, og jeg får ikke snakket med han før etter at jeg eventuelt har ringt inn mens.. Dere kan selvfølgelig ikke svare på dette, men hva tror dere? Skal jeg ringe inn mens for det? Det er liksom så kjipt å måtte vente lengre enn vi må (luksusproblem for dere som har ventet månedsvis på forsøk)..noen som har forslag?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...