Gå til innhold

Hvilken CD på føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart pakke bagen og lurer på hvilke CD'er jeg skal ta med ...

Sist gang hadde jeg med én CD av Stan Getz, deilig avslappende bossa nova, men siden det tok sin tid, ble jeg rimelig lei av den, og denne gangen skal jeg ta med flere.

Få høre hva dere tar med, jeg ønsker inspirasjon!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

midnight coir- passe melankolsk

motorpshyko- passer til å være tøff til

placebo- bare deilig å høre på

depeche mode- så blir gubben rolig også:)

Skrevet

Jeg kommer til å ta med et par cder som jeg har brent selv. Ene er med Eva Cassidy, som jeg liker veldig godt og har rolig musikk, og en med mye gammelt og forskjellig på. Viktigste er at det er musikk som du liker og at du blir rolig av den!=)

Skrevet

Katie Melua (...er det ikke det hun heter?)

og type Enigma og Enya...

Skrevet

Har tenkt å ikke ta med meg noen cd, ser for meg at jeg bare irriterer meg på musikken. Hehe, har en tendens til å bli hissig for ingenting for tiden =)

Skrevet

ac/dc, metallica, robbie williams og Bjørn Eidsvåg er planen her.. musikk til alle nivåer

Skrevet

jeg tar ikke med cd heller. Hadde ikke tabnker om musikk sist..

Skrevet

Har de cd-spiller på føden som far kan styre med da? eller er det sånn at jordmødrene styrer med det hele?

Skrevet

De hadde CD-spiller på klinikken der jeg fødte sist og skal føde nå. Og pappaen fikk leke DJ.

Jeg ble imponert da jeg leste av noen av dere skal ta med ordentlig rocka musikk også! Jeg ser for meg headbanging og ur-skrik mens dere presser! Hihihi!!!

Jeg tenkte mer på sånne bølgebrus-&-måkeskrik-CD'er, opera, annen klassisk og jazz ;o)

Jeg skal brenne i alle fall én CD, og har allerede valgt ut Ave Maria av Mozart og Flowerduet av Delibes og litt jazz av Ella Fitz og Nina Simone, men manglet inspirasjon til resten.

Skal ta med en CD av Jan Garbarek også ...

Skrevet

Snakka med jordmor om det, og hun sa jo at musikk er kraftige saker, og jeg er enig i det. Musikk kan sette stemningen for hvordan jeg har det, om det er rolig eller om det er full fres, alt ettersom hva jeg er ute etter. Jeg skal brenne to stk; en med bare rolig stemningsfull musikk (ala Moby og Jewel) og en med bare rock (System of a down og den slags). Er bare redd for at sistnevnte blir for mye for kanskje en aldrende jordmor som ikke helt skjønner "denslags bråk", men jeg kan være ganske så sta om jeg vil ;-)

Skrevet

personlig blir jeg nok litt irritert av veldig bølgesus og panfløyter. Og om det skulle ta like lang tid som sist kan god musikk være hyggelig å ha med.. Er veldig glad i musikk!! om man ikke har no særlig forhold til musikk tror jeg det er det samme om man har med el ikke...

Ingen skriking under mine fødsler, det går stille for seg. så jeg skal ikke prøve å utkonkurrere noen vokalister selv om jeg velger ac/dc og metallica. :)

Skrevet

hehe ja har lurt på dette selv med en aldrende jordmor..der vi skal føde er det cd spiller som mannen får styre..tenkte å ta med noe rolig som love songs(gammel cd) er veldig glad i den og blir rolig av den og så hihi ikke le sean paul heeh...elsker den musikken hans så sean paul blir det da får bare jordmor si det hun vil hihi..hadde jeg tatt med klassisk o.l ville jeg gått på veggen i reint sinne tror jeg!! spesielg når jeg skal føde og ser for meg at jeg blir sinna..takler ikke klassisk verken jeg eller sambo..:P Å så må vell sambo få velge seg noen cdr...men først og fremst meg..:Phihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...